Overblik
Fra : Jan

Dato : 28-03-02 15:17

Hej NG

Nu har jeg produceret en meget stor og lidt uoverskuelig side, når man
tænker på filer, hvad de linker til og så noget (selve siden er meget
overskuelig

Kender nogen til et program der kan vise mig et sitemap af hele min side ??
Det skal ikke vises online, bare til intern brug.

/Jan

--

"Everything You Know Is Wrong !"

Fra : Jonas Astrup - HTML.~

Dato : 28-03-02 19:11

Jan wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Kender nogen til et program der kan vise
> mig et sitemap af hele min side ??

http://www.freefind.com/

Her får du ikke bare en gratis hosted søgefunktion (32 MB ~ 3.000 sider) men
også et sitemap med i købet!

Bedste hilsener
Jonas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jan

Dato : 28-03-02 21:15

> http://www.freefind.com/
>
> Her får du ikke bare en gratis hosted søgefunktion (32 MB ~ 3.000 sider)
men
> også et sitemap med i købet!

Mange tak, men kender du ikke til noget hvor man også kan se hvordan filerne
linker til hinanden indbyrdes ??

/Jan

Fra : Jonas Astrup - HTML.~

Dato : 28-03-02 22:53

Jan wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Mange tak, men kender du ikke til noget hvor
> man også kan se hvordan filerne linker til
> hinanden indbyrdes ??

Hmm... jo.... Frontpage har en funktion hvor man kan se hvilke filer der
linker til og fra hinanden. Jeg ved ikke om du kan få et stort sitemap? Men
du kan ihvertfald klikke på en fil og se hvilke filer der linker til og fra
filen.

Mvh

Fra : Jan

Dato : 29-03-02 12:16

> [...]
>
> Kender nogen til et program der kan vise mig et sitemap af hele min side ??
> Det skal ikke vises online, bare til intern brug.

Jeg ved at Visio 2K har en funktion der, tror jeg, gør alt det du savner.
Prøæv det hvis du har mulighed for det.