Startproblemmer
Fra : Jan Olsson

Dato : 28-03-02 14:19

Når nu vil jeg så lige hørere hvad kan være årsagen til at jeg ikke kan
starte min Jincheng 4 takter 1 cylinder tændrør gnister og har fået den i
gang et par gange men så går den ud når jeg gir den gas det skal lige nævnes
at aften før hvor det ikke var specilp kold gik jeg tør for benzin fik dog
fyldt på igen men kunne ikke gasse op. nogen bud på hvad der kan være galt.

--
Med Venlig Hilsen
Jan Olsson

Fra : Michael Thomsen

Dato : 28-03-02 16:10

Check din karburator. Det er den det er i vejn med.!

Fra : Jan Olsson

Dato : 29-03-02 12:34

> [...]
> at aften før hvor det ikke var specilp kold gik jeg tør for benzin fik dog
> fyldt på igen men kunne ikke gasse op. nogen bud på hvad der kan være

okay kaburator har jeg kigget på der er masser af benzin og den ser ikke ud
til at være stoppet kontakter og ligne har jeg set på de er alle intakt også
benzinfiltere er rent og der kommer også benzin ind og ud så nu lyder
spørgsmålet så hvad kan så være galt ??????> --

Fra : x

Dato : 30-03-02 23:04

Dit tændrør/tændrørshætten kan godt være defekt selvom det gnister når du
har det ude men når det er i motoren er der stor chancer for at det ikke
tænder der kan være en lille revne
som du ikke kan se når der så er komprition kryber gnisten uden på tændrøret
(kun et gæt)