Tilføje Google til Sherlock ?
Fra : Zorilla

Dato : 28-03-02 14:06

Findes der en måde hvorpå man kan få Sherlock til at søge via Google også ?
Jeg mener sammen med de andre internet-søgemaskiner. Jeg fandt på et
tidspunkt en plug-in men den gjorde kun at Google fik sin egen knap sammen
med Internet, Harddisk, Shopping ovs.
Jeg håber jeg har gjort mig forståelig
Jeg bruger OS 10.1.3

mvh
Peter

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-03-02 14:13

Zorilla wrote:

> Findes der en måde hvorpå man kan få Sherlock til at søge via Google
> også ?

Ja da :)

Michael Rasmussen

Fra : Zorilla

Dato : 28-03-02 19:44

On 28/03/02 14:12, in article 3CA316C4.22091012@chatroom-dansk.dk, "Michael
Rasmussen" <michael@chatroom-dansk.dk> wrote:

> Ja da :)

Så er den klaret. Tak for hjælpen.

Peter

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-03-02 15:18

Zorilla <zorilla@mac.com> wrote:

> [...]
> ? Jeg mener sammen med de andre internet-søgemaskiner. Jeg fandt på et
> tidspunkt en plug-in men den gjorde kun at Google fik sin egen knap sammen

Måske har du installeret den forkert. Nu bruger jeg stadig kun Mac OS 9,
men der kan man bare trække en plug-in hen over den relevante knap i
Sherlock. Jeg bruger i hvert fald Google uden problemer.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark