Bustur til Berlin?
Fra : Peter

Dato : 28-03-02 10:46

Hej

Jeg troede det var DSB, der havde nogle billige busser til Berlin, mne jeg
tog fejl.

Kender I det rejsebureau, som tilbyder en bustur fra KBH -> Berlin for 200
kr?

Hilsen Peter

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-03-02 23:03

Hej

"Peter" <no_spam@no.where> wrote:

> [...]
>tog fejl.

>Kender I det rejsebureau, som tilbyder en bustur fra KBH -> Berlin for 200

Næh ! - Noget af det billigste jeg har set i den retning er Europas, kig
på: www.europas.dk

--
M.v.h. Ole®

Fra : Peter

Dato : 29-03-02 08:42

> Næh ! - Noget af det billigste jeg har set i den retning er Europas, kig
> på: www.europas.dk

Tak for svaret - Sunnytours er også med i overvejelserne, men det er dyrere
end hvis man selv planlægger det hele og finder busturen til 400 tur/retur.

Hilsen Peter

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-03-02 23:14

Hej

"Peter" <no_spam@no.where> wrote:

>Tak for svaret - Sunnytours er også med i overvejelserne, men det er dyrere
>end hvis man selv planlægger det hele og finder busturen til 400 tur/retur.

Ok, Europas og Sunnytours er idag samme selskab. - Om man kan gøre det
billigere selv, hm, ja måske, men jeg tror det blir' svært.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Michael

Dato : 30-03-02 11:31

Hej Peter og måske andre !

Her er et link til en side om Berlin, selv om det handler meget om kunst, så
giver det et overblik over byen, der ellers kan være svær at få et overblik
over.

http://home9.inet.tele.dk/michulla/page11.html

God tur

Hilsen fra
Ulla og Michael

Fra : John K

Dato : 05-04-02 14:15

> Jeg troede det var DSB, der havde nogle billige busser til Berlin, mne jeg
> tog fejl.

Scandlines Busser blev lukket for et par år siden - en skam - det var ellers
udemærket.

> Kender I det rejsebureau, som tilbyder en bustur fra KBH -> Berlin for 200
> kr?

Det bliver nok svært, men prøv www.eurolines.dk

Mvh

John K

Fra : Peter

Dato : 05-04-02 14:17

> Det bliver nok svært, men prøv www.eurolines.dk

Jeg har faktisk kontaktet dem - de tager 266 pr vej så det er jo fantastisk.

Takker, Peter