sms.tdm.dk
Fra : Sune

Dato : 28-03-02 10:15

Virker subjekt ikke?

Det er ikke lykkedes mig at sende en sms til xxxxxx@sms.tdm.dk i 3-4
dage nu......

Mvh
Sune

Fra : JMo.

Dato : 28-03-02 10:19

On Thu, 28 Mar 2002 10:15:24 +0100, Sune <december2001@tdcadsl.dk>
wrote:

>Det er ikke lykkedes mig at sende en sms til xxxxxx@sms.tdm.dk i 3-4
>dage nu......

Den kommer ikke frem med 6 - 24 timers forsinkelse?? Det er i hvert
fald sådan jeg har oplevet det den sidste uges tid - men med små tegn
på bedring i løbet af det sidste døgn (nu er det tættere på 6 timer
end 24!!)

Fra : Sune

Dato : 28-03-02 10:35

On Thu, 28 Mar 2002 09:18:34 GMT, ns-sf_001@mohr.cx (JMo.) wrote:

> [...]
>fald sådan jeg har oplevet det den sidste uges tid - men med små tegn
>på bedring i løbet af det sidste døgn (nu er det tættere på 6 timer

Nej, de kommer slet ikke frem.

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 28-03-02 10:41

On Thu, 28 Mar 2002 10:34:50 +0100, Sune <december2001@tdcadsl.dk>
wrote:

>Nej, de kommer slet ikke frem.

WOW!
Jo nu kommer de frem, men med timers forsinkelse.

Men de sms'er jeg har prøvet med i løbet af ugen, er aldrig kommet
frem.

Mvh
Sune

Fra : JMo.

Dato : 28-03-02 14:19

On Thu, 28 Mar 2002 10:41:05 +0100, Sune <december2001@tdcadsl.dk>
wrote:

>WOW!
>Jo nu kommer de frem, men med timers forsinkelse.
>
>Men de sms'er jeg har prøvet med i løbet af ugen, er aldrig kommet
>frem.

Fik lige en her kl. 13.09 (28/3) - den var afsendt i mandags (25/3)
kl. 15.41...

Jeg troede bare det var blevet bedre, da jeg fik nogle tidligere på
dagen der var afsendt i går aftes.. Men nej...

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 28-03-02 14:42

Prøv at sende til mobilnummer@smsnu.dk
Det går oftest lidt hurtigere, men......

Mvh.

Michael

Fra : König

Dato : 28-03-02 22:06

Prøv at forstå det!!! gratis SMS blive lagt bagerst i køen på SMSC hos
teleselskaberne. hvilket i praksis kun vil blive sendt ud hvis og kun hvis
der er ledig kapacitet.

Fra : JMo.

Dato : 28-03-02 22:51

On Thu, 28 Mar 2002 22:05:43 +0100, "König" <khp@hotmail.com> wrote:
>Prøv at forstå det!!! gratis SMS blive lagt bagerst i køen på SMSC hos
>teleselskaberne. hvilket i praksis kun vil blive sendt ud hvis og kun hvis
>der er ledig kapacitet.

Du behøver ikke at slide så meget på din !-tast. Jeg tror så udemærket
vi forstår at de bliver lagt bagest i køen - hvad vi diskuterede var
vel nærmere hvor lang køen var...

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-03-02 19:47

Hvad er den af Preben. Du blev helt tavs!!
Sønnike har vel ikke skiftet forklaring??

--
Michael
http://www.goofi.tk - så behøver du kun at starte ét sted....

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-03-02 23:23

Hej

Sune <december2001@tdcadsl.dk> wrote:

>Men de sms'er jeg har prøvet med i løbet af ugen, er aldrig kommet
>frem.

Hvis du sender dem fra din egen mailserver kommer de _aldrig_ frem

--
M.v.h. Ole®