jagtsti
Fra : Henrik Blendstrup

Dato : 28-03-02 09:41

Hej i Gruppen.

Jeg skal deltage i en jagtsti, kan nogen fortælle mig hvad det går ud på og
hvad man kan forvente. Jeg har ikke selv meldt mig til men gælder mig
naturligvis, men det ville være dejligt om man var lidt forberedt

Fra : Frans Jensen

Dato : 28-03-02 20:56

On Thu, 28 Mar 2002 09:41:28 +0100, "Henrik Blendstrup"
<henrik@blendstrup.dk> wrote:

> [...]
>hvad man kan forvente. Jeg har ikke selv meldt mig til men gælder mig
>naturligvis, men det ville være dejligt om man var lidt forberedt

du kan komme ud for næsten alt med relation til jagt, det er kun
fantasien som sætter grænser for de prøvelser du kan komme ud for

vildtkendskab
afstandsbedømmelse
skydning
osv.

en gang var jeg ude for at komme til en post hvor sneppejagten
vare gået ind, og der blev gjort udtrykkeligt opmærsom på, at når
man havde meldt sig klar på posten skulle man være vågen,
jeg nåede da heller ikke at sige mere end kla..
da der kom to (ler)snepper lodret op i luften 10 meter foran mig,

hvordan det gik til ved jeg ikke, men jeg fik dem begge.

<pral/on>
ud af 121 deltagere var vi kun 14 der fik begge "snepper"
<>
--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­