Hjælp til Siemens M35..
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-03-02 08:49

Hej,

Jeg har en Siemens M35 og der er en ting jeg ikke kan hitte ud af på
trods af den lette menu... (Jeg har smidt manualen væk).

På min gamle Nokia kunne jeg gå ind et sted og skrive at jeg ikke
ville have at mit nummer skulle vises i den anden ende når jeg ringede
til folk. Hvor kan jeg gøre det samme på min Siemens?

På forhånd tak...

--
Palle Hans Jensen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 28-03-02 13:12

tast #31# foran nummer såsendes nummer ikke

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-03-02 17:12

A dude from the usenet called "Th Frydensberg" <23fry@get2net.dk>
wrote:

>tast #31# foran nummer såsendes nummer ikke

Det ved jeg, men jeg gider ikke gøre det altid

--
Palle Hans Jensen

Fra : Mogens Figen

Dato : 28-03-02 13:40

Hej du kan hente en manual på siemens på dansk
Hilsen fra Mogens
Ps jeg kan også sende den til dig

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-03-02 17:12

A dude from the usenet called "Mogens Figen" <mfigen@post2.tele.dk>
wrote:

>Ps jeg kan også sende den til dig

Du må gerne sende den. En sendte mig et link hvor jeg kunne hente den
på engelsk, men jeg vil da også gerne have den danske!

--
Palle Hans Jensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-03-02 18:47

Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk> wrote in

> På min gamle Nokia kunne jeg gå ind et sted og skrive at jeg
> ikke ville have at mit nummer skulle vises i den anden ende når
> jeg ringede til folk. Hvor kan jeg gøre det samme på min
> Siemens?

Indstillinger -> Under Samtale -> X i "skjul nummer"

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
Disclaimer: "These opinions are my own, though for a small fee they

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-03-02 19:05

A dude from the usenet called Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk>
wrote:

>Indstillinger -> Under Samtale -> X i "skjul nummer"

Hmm... Den havde jeg set... Mener også at have prøvet. Men synes ikke
det virkede. Konkluderede at det var noget andet det handlede om. Som
menuen siger er det jo også under samtale, hvilket det jo ikke handler
om?!

--
Palle Hans Jensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-03-02 01:36

> Hmm... Den havde jeg set... Mener også at have prøvet. Men synes
> ikke det virkede. Konkluderede at det var noget andet det
> handlede om. Som menuen siger er det jo også under samtale,
> hvilket det jo ikke handler om?!

hmm, så ved jeg det ikke, mente det var den...