Påskeæg
Fra : Villy Erichsen

Dato : 27-03-02 21:57

Jeg skulle lige se om det gammelkendte trick i QuarkXpress stadig
virkede.
Lav et billedfelt brug objekt værktøjet og alt + shift + slet
Så kommer et monster ind fra venstre og skyder feltet i sænk.
Jeg legede lige lidt med det og lavede forskellige former og forskellige
farver.
Øverst cirkel = blå
firkant = grøn
cirkel = magenta
firkant = gul
cirkel = rød
firkant = cyan
Placeres under hinanden
den gule firkant større end de andre og en smule til højre for midten -
den skal være midtpunktet (lodret)
Vælg alt og tryk alt + shift + slet (tilbage)
Så kommer det lille monster ind fra venstre og standser midt i det gule
felt - derefter kommer den store Dr. Monster ind fra højre og - prøv
selv og se hvad der sker.
Det kan måske være lidt svært at få det placeret rigtigt - men prøv jer
frem indtil det virker - det er virkelig sjovt.
Men husk lige at have hele "tegnebordet" til højre synligt.

God påske
VH
Villy Erichsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-03-02 12:02

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> Så kommer det lille monster ind fra venstre og standser midt i det gule
> felt - derefter kommer den store Dr. Monster ind fra højre og - prøv
> selv og se hvad der sker.

Jeg var lige ved at spørge, hvor jeg kommer ind i billedet, men det er
altså fra højre.
Det lyder ellers meget sjovt. Er det dyrt det der Quark XP?
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 28-03-02 12:45

In article <1f9r7k8.nb23ks1povrfgN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Jeg var lige ved at spørge, hvor jeg kommer ind i billedet, men det er
> altså fra højre.
> Det lyder ellers meget sjovt. Er det dyrt det der Quark XP?

Nej, kun 14.000 kr. + moms.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-03-02 13:54

René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> Nej, kun 14.000 kr. + moms.

Pokkers! Nu har computerbutikken lige lukket i fem dage.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : René Frej Nielsen