2 hjemmeside på en!
Fra : ~*Jannie*~

Dato : 27-03-02 21:02

Er der nogle som kan fportælle mig hvordan jeg får lavet 2 seperate
hjemmesider i en mappe. Jeg skal lave den samme side på både dansk og eng.
Men det er ikke lykkes for mig endnu! Jeg har FP 2002

Jannie

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-03-02 21:17

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmesider i en mappe. Jeg skal lave den samme side på både dansk og eng.
> Men det er ikke lykkes for mig endnu! Jeg har FP 2002

Jeg tror ikke, jeg helt rigtig forstår dit spørgsmål - det er vel blot at
lave en hjemmeside på dansk og så en på engelsk og så linke til dem
henholdsvis ved at du på den danske side skriver English og linker til den
side og ´på den engelske side skriver dansk og linker til den?

Det forsvæver mig at der også kan foretages noget lignende med et
javascript, men jeg kender det ikke.

Arne Hertzsprung Wilstrup

Fra : ha

Dato : 27-03-02 22:04

> Er der nogle som kan fportælle mig hvordan jeg får lavet 2
seperate
> hjemmesider i en mappe.

Det er sikkert en misforståelse? Eng-siden skal være i en
undermappe.

> Jeg skal lave den samme side på både dansk og eng.

Du laver den engelske side i en undermappe til den danske
og linker helt almindeligt til den, idet du laver en helt
almindelig
startside (index / default)også i den engelske mappe. Resten
er lige ud af landevejen.

mvh
ha

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 27-03-02 22:57

> [...]
> almindelig
> startside (index / default)også i den engelske mappe. Resten

Ha, Juhu det virker;))) Tak for det;)

Jannie

Fra : ha

Dato : 28-03-02 10:16