Rellom 850
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 27-03-02 20:47

Så kom han, min længe vendede IT-mand og installerede Net-speed her i min
nye lejlighed i Struer

Det går bare derudaf---------------------------->

Her er manden der fik Mogens Hansen til at bære sit kors for Jesus?

http://www.blessitt.com/
--
Erik L

"En Økumenisk stridsmand kan tro på
hvad han vil og stadig være frelst ""

Fra : MartiN

Dato : 28-03-02 00:00

On 27 Mar 2002 20:46, Erik Engelbrecht Larsen wrote:

>http://www.blessitt.com/

Godt gået må man sige!
Var det ikke noget for dig, Erik?..
Du kunne jo bare trække i Dannebrog.

>"En Økumenisk stridsmand kan tro på
>hvad han vil og stadig være frelst ""

Lad mig lige se: Ifølge min
antikvariske fremmedordbog
betyder 'økumenisk' altså
fælleskirkelig, repræsenterende
alle kirkesamfund.
Men din opfattelse af dette
'at være frelst' er mig immervæk
en diskutabel affære.

--
Mvh, pmn.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 28-03-02 07:50

"MartiN" <dangold@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Godt gået må man sige!
> Var det ikke noget for dig, Erik?..
> Du kunne jo bare trække i Dannebrog.

Nej tak, men jeg var på det møde i Hammerum hvor A.Blissit var hovedtaler,
det var der Mogens Hansen fik sit "kald" til at bære kirset for danskerne,
hvad der iøvrigt aldrig har haft nogen Guddommelig erfægt på danskerne.

> Lad mig lige se: Ifølge min
> antikvariske fremmedordbog
> betyder 'økumenisk' altså
> fælleskirkelig, repræsenterende
> alle kirkesamfund.
> Men din opfattelse af dette
> 'at være frelst' er mig immervæk
> en diskutabel affære.

Ikke for En Økumenisk stridsmand, han tror alle kirkesamfund er frelste på
deres måde at tro på Jesus.

Erik L

Fra : MartiN

Dato : 28-03-02 20:48

On Thu, 28 Mar 2002 07:50, Erik Engelbrecht Larsen wrote:

>..."hvad der iøvrigt aldrig har haft nogen Guddommelig
> erfægt på danskerne."

Muligvis ikke; men der kan jo være andre for hvem en
symbolsk handlig som den omtalte kan gøre underværker.

>"Ikke for En Økumenisk stridsmand, han tror alle kirkesamfund
> er frelste på deres måde at tro på Jesus."

Jo, men du er vel ikke noget kirkesamfund i dén forstand;
og nogen 'økumenist' velsagtens heller ikke. Så hvad har
du nu gang i... Er der noget specielt på færde, der fremtræder
som om en gnaver for dit falkeblik?

--
Mvh, pmn.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 28-03-02 21:55

--
Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen i Viborg vi skulle få det til sommer

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 29-03-02 19:39

--

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Ja, det køre fremravende, meget bedre end mit gamle ISDN og så for kun 200
kr/md. 24 timer/dag. Der er ingen problemer med at hente de kristne prædiker
med fra UK eller USofA