Hvad blev der af FAQ'en?
Fra : Jens

Dato : 27-03-02 18:18

Det forekommer mig, at en dk.edb.mac-FAQ blev diskuteret livligt for
noget tid siden. Er den på vej, eller var det slet ikke det,
diskussionen gik på?

Fra : Jesper

Dato : 27-03-02 18:28

Jens <webdezign@ofir.dk> wrote:

> Det forekommer mig, at en dk.edb.mac-FAQ blev diskuteret livligt for
> noget tid siden. Er den på vej, eller var det slet ikke det,
> diskussionen gik på?

Det kræver velsagtens et par mandeår at lave en virkelig grundig FAQ til
dk.edb.mac med research i groups.google.com
--
Jesper.
"Do not expose your LaserWriter to open fire or flame."

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 27-03-02 20:13

no@shit.dk (Jesper) writes:

> Det kræver velsagtens et par mandeår at lave en virkelig grundig FAQ til
> dk.edb.mac med research i groups.google.com

Det nemmeste ville være, hvis nogle skrev et rigtigt godt og grundigt
indlæg om et emne. Så skal vi nok få dem samlet sammen efterhånden.

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Jens

Dato : 31-03-02 12:46

> Det nemmeste ville være, hvis nogle skrev et rigtigt godt og grundigt
> indlæg om et emne. Så skal vi nok få dem samlet sammen efterhånden.

Foreligger en foreløbig FAQ noget sted?

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 31-03-02 14:30

webdezign@ofir.dk (Jens) writes:

> Foreligger en foreløbig FAQ noget sted?

Hmm, udover hvad jeg lagde på http://www.gen-v.net/dk.edb.mac (et
enkelt svar), så tror jeg det ikke.

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-04-02 19:07

In article <m34riwzwzp.fsf@ted.gen-v.net>,
Thomas Bjorn Andersen <tbamacnews@gen-v.net> wrote:

> Hmm, udover hvad jeg lagde på http://www.gen-v.net/dk.edb.mac (et
> enkelt svar), så tror jeg det ikke.

Kan man godt oprette sig som bidrager, eller er det kun administratoren
der kan tilføje rettelser?

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 27-04-02 23:01

Jonas Voss <spamthis@verture.net> writes:

> Kan man godt oprette sig som bidrager, eller er det kun administratoren
> der kan tilføje rettelser?

Umm, i teorien burde man kunne oprette sig selv. Send en email hvis
det ikke er tilfældet, så kigger jeg på det når jeg kommerhjem.

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-04-02 00:27

In article <m3d6wkn6np.fsf@ted.gen-v.net>,
Thomas Bjorn Andersen <tbamacnews@gen-v.net> wrote:

> Umm, i teorien burde man kunne oprette sig selv. Send en email hvis
> det ikke er tilfældet, så kigger jeg på det når jeg kommerhjem.

Skulle måske lige sige at jeg ikke har prøvet at oprette mig som
bidrager, men da jeg nu går ud fra at man kan, så gælder det da bare om
at sprede ordet til hele gruppen, så folk kan tilføje spørgsmål og
løsningner i et væk.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-03-02 21:56

In article <8f697960.0203270918.25650084@posting.google.com>,
webdezign@ofir.dk (Jens) wrote:

> Det forekommer mig, at en dk.edb.mac-FAQ blev diskuteret livligt for
> noget tid siden. Er den på vej, eller var det slet ikke det,
> diskussionen gik på?

Det var bl.a mig der foreslog det, men jeg har haft lidt travlt med at
flytte.