vega
Fra : Kim Kirckhoff

Dato : 27-03-02 17:41

Jeg har været til koncert flere gange i store vega, men aldrig i lille
vega - før nu.

Jeg har ikke den fjerneste ide hvor det er man skal "ind" henne. Skal jeg
bare ind ad den samme indgang som til store vega og så bare op ad en anden
trappe/ind ad en anden dør ? Eller ?

Kim

Fra : Torben Larsen

Dato : 28-03-02 21:27

"Kim Kirckhoff" <kim.kirckhoff@netbruger.dk> wrote in message
> [...]
> bare ind ad den samme indgang som til store vega og så bare op ad en anden

Nej. Indgangen ligger på Enghavevej, lige efter caféen på Vega.
God fornøjelse - den lille sal er meget intim og IMO næsten bedre end den
store.

Torben

Fra : Kim Kirckhoff

Dato : 31-03-02 09:55

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej. Indgangen ligger på Enghavevej, lige efter caféen på Vega.

Eller lige før hvis man kommer fra Enghave st ... Ganske imponerende at jeg
ikke har lagt mærke til den indgang før.

> God fornøjelse - den lille sal er meget intim og IMO næsten bedre end den
> store.

Du har ret mht. intimiteten. En ulempe ved det lille lokale er at
temperaturen hurtigt blev meget høj - til sidst svedte jeg lige så meget som
hvis jeg havde løbet en tur. Pu ha.
Jeg var rigtigt imponeret over er lyden selvom det er så lille et lokale.

Kim