Mc klubber ovs
Fra : Chode

Dato : 27-03-02 17:49

Hej alle sammen.
jeg har et godt råd til jeg som måske har tænkt på
at melde jer ind i en mc klub.
Gode råd er tænk jer godt om,
jeg forlod sidste år en klub, det koster mig langtids sygdom og nervesammen
brud pga det ikke var "lige"
at forlade denne mc klub. det sluttet med at jeg måtte
melde personerne som kørte chinake på mig til politiet.
Måske er "normale" mc klubber bare ikke de samme som de engang var. synd for
dem i denne klub som ikke stod bag. men fik skylden. selv om jeg bestemt
ikke ville ha det., SÅ TÆNK JEG OM før i melder jer ind i en klub.
hvis man en dag vil ud. er det måske slet ikke de samme mennesker som man
var venner med, som står der når man forlader en klub.
Ses der ude
Mr. Chode

Fra : Frederik

Dato : 27-03-02 18:32

> [...]
> hvis man en dag vil ud. er det måske slet ikke de samme mennesker som man
> var venner med, som står der når man forlader en klub.

Forveksler du ikke motorcykelklubber med motorcykelbander? Jeg er da sikker
på det er svært at forlade HA, banditos og hvad de ellers hedder, men der
skal man vist også være stædig og selv ude om det hvis det lykkedes en at
blive medlem.

Frederik

Fra : Allan Wisborg

Dato : 28-03-02 06:41

Det er jeg MEGET sikker på ikke gælder for flertallet af klubber.
Jeg kan kun opfordre alle der har lyst til at melde sig ind i en klub.

Der findes klubber for alle. Folk med choppere, sportscykler, bøsser,
kristne, ja sågar folk der kører Honda
Der findes åbne klubber, lukkede klubber, klubber for piger (findes oktana
stadig derude et eller andet sted ??)
klubber for fartgale, klubber for alt.

Man skal selvfølgelig melde sig ind i en klub der passer til ens
temperament.
For nogen er HA det rigtige (nok de færreste) for andre er MC-Tomgang det
rigtige (mange flere).

Jeg er ked af at høre om din dårlige oplevelse, men jeg synes det er synd at
skræmme folk væk fra alle
de rigitg gode klubber der findes rundt om i landet.

Allan
TRX 850
Webmaster for MC-Tomgang - www.tomgang.dk

Fra : Carsten H Steffensen

Dato : 27-03-02 23:22

> [...]
> hvis man en dag vil ud. er det måske slet ikke de samme mennesker som man
> var venner med, som står der når man forlader en klub.
Hvad f..... er det for en MC klub, det syntes jeg kunne være på sin plads at
få belyst, dels for at advare andre mod den pågældende,men ikke mindst for
at frikende alle andre
.. Hvis det er en af HaBitos klubberne så er det ikke en MC klub i den
forstand, og så kan jeg godt forstå du har fået et break down.
Hvis det er en "normal" MC klub er det uhørt og kan kun forlede en til at
tro at du må have gjort dig upopulær i andre sammenhænge. Men forhåbentlig
er det bare en dårlig joke.
Venlig hilsen
Carsten Steffensen ( Senior sport mc klub)

Fra : Biker Mike

Dato : 27-03-02 23:48

Sikken da noget bøvs !!!! Hvad var det for en klub som du havde problemer
med at komme ud af, og hvad var problemet helt specifikt ? skyldte du dem
penge , eller hvad ??? 99 % af de klubber som jeg kender er befolket af
helt almindelige mennesker som hverken er specielt voldelige eller på andre
måder svære at have med at gøre, Men man lægger jo tit selv stilen, ikke
?????

--
..
Med venlig hilsen

Fra : Armand

Dato : 29-03-02 18:36

Biker Mike <xxxdko12134@vip.cybercity.dk> skrev i en

> .............99 % af de klubber som jeg kender er befolket af
> helt almindelige mennesker som hverken er specielt voldelige eller på
andre
> måder svære at have med at gøre,

I de snart 25 år jeg har kørt i den lokale klub har man kunnet resignere
at gennemsnits medlemmet/motorcyklisten ikke holder længere end ca. 3
sæson'er før der går bil børn eller andre interesser i det!
Derved er at læse imellem linierne at det ihvertfald ikke er svært at
forlade dén klub. Og sådan gælder det forøvrigt for alle de klubber jeg
kender til!

Advarslerne dækker velsagtens også at man skal vurdere klub/medlemmer ud
fra den kendsgerning at man engang skal ud af flokken igen, og dét er jo
en meget relevant bemærkning - Ikke mindst ud fra Chode's
egenerfaringer!

--
Armand.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-03-02 10:21

"Chode" <chodeof72@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvis man en dag vil ud. er det måske slet ikke de samme mennesker som man
> var venner med, som står der når man forlader en klub.

Lyt ikke til denne mand.

Tværtimod, tag dig sammen og opsøg en af de mange gode MC-klubber der findes
i Danmark.

En typisk MC-klub består af ganske almindelige mennesker, som ligesåvel
kunne eksistere i en skak-klub, eller i en strikke-klub for den sags skyld.
Den eneste forskel er bare, at her er din motorcykel, og de oplevelser du
kan opnå ved en sådan, jeres samlingspunkt.
Der er stor 'risiko' for at forbedre dit socialliv og din vennekreds, men
det må du jo bare tage med.
Er personerne i klubben ikke din stil, står det dig frit for at prøve en
anden klub, no harm done. På et tidspunkt finder du noget i din stil.
Risikoen for at blive chikaneret for at forlade en klub, er lige så stor som
hvis du forlod strikke-klubben (faktisk mindre, strikke-folk kan være
'nasty').

Den oprindelige post af Chode, kan jeg kun beklage. Chode har måske været
uheldig, og havnet i dårligt selskab, det kan jo ske hvorsomhelst, MEN DET
ER IKKE TYPISK FOR DANSK MC-KLUB-OPFØRSEL.

/kenneth

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-03-02 11:19

"Kenneth Sørensen" <ksoREMOVE_THIS@krak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> uheldig, og havnet i dårligt selskab, det kan jo ske hvorsomhelst, MEN DET
> ER IKKE TYPISK FOR DANSK MC-KLUB-OPFØRSEL.

Kan kun erklære mig meget enig!
Jeg har en stor kontaktflade med mange forskellige klubber, og Chode's
klagesang lyder dybt usandsynlig i mine ører - enkelte kriminelle klubber
undtaget.
Det kunne være sjovt at høre hele historien fra begge sider, istedet for
blot en generel beskyldning mod alle landets mc klubber. Så havde man en
mulighed for kildekritik, og kunne danne sig en mening.

Rittig

Fra : Anneli

Dato : 28-03-02 22:53

> [...]

som
> hvis du forlod strikke-klubben (faktisk mindre, strikke-folk kan >være

Nå, nå....dér røg Kenneths chance for et par dejligt varme hjemmestrikkede
MC-støvlesokker......... ;0)

Anneli - der aldrig strikker og køre Savage samtidig :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-03-02 00:41

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> MC-støvlesokker......... ;0)
>
> Anneli - der aldrig strikker og køre Savage samtidig :0)

Damn, hvad skal jeg gøre, nu da jeg har brændt alle broer til
strikke-logen?!?

Kenneth, der aldrig strikker og .. ja, øh aldrig strikker.

Fra : Armand

Dato : 29-03-02 18:40

> [...]
> Lyt ikke til denne mand.
> Tværtimod, tag dig sammen og opsøg en af de mange gode MC-klubber

Øh!
Er det ikke også lige dét at Chode siger?
Skulle man så ikke lytte til ham alligevel??

Enig!

--
Armand.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-03-02 20:28

> Kenneth Sørensen <ksoREMOVE_THIS@krak.dk> skrev i en

> Øh!
> Er det ikke også lige dét at Chode siger?
> Skulle man så ikke lytte til ham alligevel??
*****

Chode fraråder folk hovedkuls at henvende sig til en klub.
Jeg siger : Gør det, du har intet at miste. (Bortset fra dit liv!!
MMUUUHAHAHA!! - en spøg)

*****

Fra : Armand

Dato : 30-03-02 22:33

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

> Chode fraråder folk hovedkuls at henvende sig til en klub.

Nix!
Jeg lod det endda stå tilbage i citat: Han opfordrer til at tænke sig
om!
Og det er både et godt og velment råd!

--
Armand.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 31-03-02 12:05

> [...]
>
> Nix!
> Jeg lod det endda stå tilbage i citat: Han opfordrer til at tænke sig

Ikke for at tæske langhalm på emnet, men set i kontekst med resten af
ordlyden, tror jeg nu nok det skal menes som en advarsel. Ligesom "Tænk dig
om, før du skyder skarpt på betjenten"

...og det er farligt, for det holder liv i myten om at de fleste MCklubber er
forbeholdt 'slemme' fyre.

Men du har da ret, det er da altid klogt at tænke sig om.
Som ordsproget lyder: Den, som ikke har tænkt sig om en ekstra gang, har
ikke tænkt. (..eller noget i den stil)

slut prut.

Kenneth

Fra : JENS MELDGAARD

Dato : 28-03-02 21:02

Chode <chodeof72@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a7st54$1dc0$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> hvis man en dag vil ud. er det måske slet ikke de samme mennesker som man
> var venner med, som står der når man forlader en klub.

Der er vist tre muligheder her:
1 det er ikke en mc-klub, men en bande
2 du har gjort dig rigtig godt uvenner med nogen
3 du er et vrøvlehoved
Lad os høre hvad der er det rigtige og hvad det er for en klub.

mvh jens

Fra : Chode

Dato : 29-03-02 16:05

> Der er vist tre muligheder her:
> 1 det er ikke en mc-klub, men en bande
Det var en mc klub, til nogen åbenbart mente de havde mere magt en bare
såden,,,,

> 2 du har gjort dig rigtig godt uvenner med nogen
Det kom bagefter, da jeg blev truet.
Mvh Mr chode