Lysavis
Fra : guffi

Dato : 27-03-02 17:35

Hej NG

Jeg har fået et problem, nu hvor jeg har fået til opgave at lave en ny
hjemmeside
for vores lokale klub, ser jeg til min skræk at under komponenter (FP2000)
er lysavis ikke aktiv
hvad er der sket og kan jeg tænde for den igen.
Jeg har prøvet at hente en gammel side ind hvor der er en lysavis på, og når
jeg dobbeltklikker
på den kommer redigeringsboksen godt nok frem , men jeg kan ikke lave en ny
???

Hvad er der sket ?
M.v.h. Jens
oz7aev@post4.tele.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-03-02 19:23

Wed, 27 Mar 2002 17:35:05 +0100, skrev "guffi"
<oz7aev@post4.tele.dk>:

>for vores lokale klub, ser jeg til min skræk at under komponenter (FP2000)
>er lysavis ikke aktiv

Virker kun i IE, så du skal slå Netscapeunderstøttelse fra i
Tools => Page Options => Compatibility
(Ved ikke, hvad det hedder i dansk FP)
--
med venlig hilsen