Skærme
Fijala 3554
Skærmen kan kun køre i 640 x 480 ?
Fra : lars.groennegaard@Dr~

Dato : 27-03-02 17:07

Min skærmopløsning kan underligt nok ikke blive højere end 640 x 480
pixels.
Når jeg prøver at ændre den til de normale 800 x 600, bliver
skærmbilledet "for stort" til skærmen (man bliver nødt til at køre
rundt med musen for at se dele af skærmen !)Man kan ikke se hele
skærmbilledet på en gang.
Jeg er sikker på, at det ikke er skærmen den er gal med, idet den uden
problemer kører på andre computere (Skærmen er sat op som Plug & Play)
..
Jeg mistænker grafikkortet:
Intel 740-854 AGP 8 MB
driver version 4.10.01.1701-980501
Bios v. 212

Jeg håber der er hjælp at hente

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-02 17:13

<lars.groennegaard@DropThisget2net.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er sikker på, at det ikke er skærmen den er gal med, idet den uden
> problemer kører på andre computere (Skærmen er sat op som Plug & Play)

Det lyder somom der er aktiveret et eller andet TV-out option.....

Er der TV out på kortet?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-03-02 00:27

Hej!

> [...]
> skærmbilledet "for stort" til skærmen (man bliver nødt til at køre
> rundt med musen for at se dele af skærmen !)Man kan ikke se hele

Det lyder mistænkeligt meget som en "virtuel desktop" du har sat op et eller
andet sted. Det kan jeg f.eks. gøre på mit Matrox G400. Det er måske smart hvis
man redigerer store billeder, men ellers irriterer det bare :) Prøv om du kan
finde sådan en option et eller andet sted under advanced settings e.lign.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Gu' gider jeg da røv finde mig i noget som helst"

Fra : Wei & Jan Johansson

Dato : 06-04-02 12:26

Det er det samme på visse ATI kort. Man skal sætte "desktoppen" til det
samme som Skærmområdet, så skulle det være løst.

Mvh,

Jan
Gud hvor har jeg hørt det spørgsmål mange gange i min tid som suporter!

--
EDUCARE's Homepage:
http://communities.msn.com/EducarePhilippines