Problem med 8210
Fra : Devil

Dato : 27-03-02 15:57

Jeg har lige købt en 8210 brugt, men det har problemmer med at "holde" faste
på nettet, dvs. at når jeg tænder den, midster den nettet ca. efter 1 min.
og så går det lang tid før den måske finder det igen, den er lavet 05/01,
det er det der stå i telefonen, ham jeg købte den af, har ikke kvitt, så
derfor kan jeg ikke lige sende den ind. Er der nogen der har et gæt på hvad
der kan være galt, den har software 5.3 og er unlocked, kan det måske være
noget af det, der er galt??

Fra : Brian Fisker

Dato : 28-03-02 21:38

"Devil" <mikboy63@hotmail.com> wrote in message
> [...]
hvad
> der kan være galt, den har software 5.3 og er unlocked, kan det måske være

At telefonen er blevet unlocked kan ikke være skyld i fejlen. Der er højest
sandsynlig tale om en defekt i antennen. Selvom du ikke har kvittering, kan
de hos reperatøren aflæse telefonens data og se, hvornår den er solgt, og
altså om der stadig er garanti tilbage.

Telefonen bør udner alle omstændigheder ihevrtfald repareres, hvis den skal
være brugbar.

\Mandal

Fra : Joern Rasmussen

Dato : 02-04-02 10:02

Har samme problem!! Jeg tror sgu den er spærret somehow! Min er en næsten ny
telefon. Gu´ved om dem telefonen oprindelidt er købt er kan spærre den hvis
den bliver meldt stjålet?

Min er ikke stjålet men lejet! Og så er lejen ikke betalt helt tidsmæssigt
korrekt!

Any suggestions???

Fra : Morten & Charlotte C~

Dato : 06-04-02 06:26

Ja det er muligt at det er fordi den er låst op uautoriseret, men det kan
også være en IC der er "knægget løs" test det når du er på nettet og taler i
den og prøv så at vrid den lidt hvis den forvrænger er det IC'en det er galt
med
MVH
Morten