Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotorejse
Fra : Pia

Dato : 27-03-02 15:59

Så kan jeg jo spørge om noget helt andet.

Inspireret af et par billeder fra Taj Mahal, kunne jeg godt tænke mig at
besøge Alhambra, når jeg nu skal til Spanien. Det er vist temmelig velbesøgt
med billetbestilling lang tid i forvejen osv, så jeg ville høre om nogen
havde været der, og hvad I eventuelt gjorde for at slippe for den værste
trængsel, for det skæmmer jo lidt at have en masse shortsklædte japanere
midt i et stemningsfuldt billede af en gårdhave eller lignende. Eller om det
bare er helt umuligt og jeg bør købe en bog i kiosken.

Den del af min tur som eventuelt kunne blive arbejde handler om Andalusiske
heste. Nogen der ved, hvor man kan komme tæt på dem under gode forhold,
stutterier med åbent hus el.lign.? Shows set fra 30. række i en arena er
lidt ligegyldigt, vi snakker portrætter, ikke turistbilleder.

:Pia

Fra : Pia

Dato : 27-03-02 16:00

P.S. -og det gør ikke noget, hvis I viser billederne frem...

:Pia