Quake 3 benchmark
Fra : TB

Dato : 27-03-02 15:43

Hvis man skal benchmarke en Dual G4 maskine med Quake 3 under OSX, kan
den så gøre brug af begge processorer...
Har nogen forslag til optimal opsætning af maskine og spiL?

/TB

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-03-02 21:47

In article <3ca1da22.6276304@news.cybercity.dk>, m_pvs@hotmail.com (TB)
wrote:

> Hvis man skal benchmarke en Dual G4 maskine med Quake 3 under OSX, kan
> den så gøre brug af begge processorer...
> Har nogen forslag til optimal opsætning af maskine og spiL?

Jeg vil foreslå, at du tager et kig på www.xlr8yourmac.com, da der
findes en masse ting om benchmarking. Jeg har også flere gange set en
kommando til Quake 3 blive nævnt, som netop giver mulighed for brug af
flere processorer. Lav en søgning på sitet.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert

Dato : 27-03-02 22:23

René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> Jeg har også flere gange set en kommando til Quake 3 blive nævnt, som
> netop giver mulighed for brug af flere processorer.

seta r_smp "1"

Hvis 1 erstattes med 0 bruges kun den ene CPU, om man kan skifte on the
fly eller man skal genstarte Q3 ved jeg dog ikke.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>