Fuld adgang til server - sådan
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-03-02 13:00

Jeg har besluttet at bruge lidt af påske på at eksperimentere med vores
server, men det driller til en afveksling.

Hvorfor bliver man ikke afkrævet et password, når man forsøger at loade
noget op via et ftp program ?

Jeg har lavet en mappe til at I kan lægge nogle desktop pictures i
forskellige størrelser, men der er fuld adgang uden password. Hvis jeg
så prøver at smide et billede op på serveren, så skriver den at STOR
access er denied, men billedet havner der alligevel ?!

ftp://80.197.181.14/

Lad lige være med at fylde dyret op med junk - tak ?!

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Magnus Rohde

Dato : 27-03-02 13:56

> [...]
> server, men det driller til en afveksling.
>
> Hvorfor bliver man ikke afkrævet et password, når man forsøger at loade

Så hudt jeg visker bruger NetPresenz de adgangsbegrænsninger der er sat
op i Finder med Arkivdeling. Så for de pågældende mapper skal du sætte
adgangen for "Alle" til "kun læse" (hvis dit system altså er dansk)

Magnus