Re.: ## - Activism - Important request for~
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-03-02 11:20

Hvor er det "dejligt" med sådan en gang uvedkommende L***
Jeg vil hermed opfordre alle til at kontakte afsenderens ISP's
ABUSE-afdeling.

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-02 12:06

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> wrote in message
> Hvor er det "dejligt" med sådan en gang uvedkommende L***
> Jeg vil hermed opfordre alle til at kontakte afsenderens ISP's
> ABUSE-afdeling.

Tror du ikke det er dig der skal til dom hos abuse afdellingen? Hvilken
refererere du til? Der er ingen messagde ID der referere til dette indlæg du
svarer på. Som desuden befinder sig i de fleste danske grupper jeg læser.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 27-03-02 14:08

> [...]
du
> svarer på. Som desuden befinder sig i de fleste danske grupper jeg læser.

Måske nåede afsenderen at slette indlægget før vi hentede det...... (?)

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-02 14:30

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in message

> Måske nåede afsenderen at slette indlægget før vi hentede det...... (?)

Der er ingen reference..... Derfor må det være sendt som et alm. indlæg..

From: Michael =?iso-8859-1?Q?Kj=E6rsg=E5rd?= <webmaster@post10.zzn.com>
Newsgroups: dk.teknik.telefoni.mobil,dk.teknik.tv+video
Subject: Re.: ## - Activism - Important request for help 587
Date: Wed, 27 Mar 2002 11:19:57 +0100

Fra : Claus Rolsted

Dato : 27-03-02 17:50

> Der er ingen reference..... Derfor må det være sendt som et alm. indlæg..

Jeg antager, at det ikke er for sjov, at Michael anfører "Re:" i
Subjectlinien.
Alt andet lige synes jeg, det er mere plausibelt, at han ikke er helt dus
med citationsreglerne. Det er der mange, som ikke er i denne gruppe, og
derfor ser jeg ikke det store behov for at overfuse ham af den grund.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-03-02 18:29

Bjarke Hansen skriver:

> "Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in message

> Der er ingen reference..... Derfor må det være sendt som et alm. indlæg..

Samme indlæg ramte også dk.teknik.elektronik

Her var der en reference, som dog var slettet.

Klaus
det er Modelbane Europas hjemmeside
Tips, tricks og andet godt: http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Dybdal

Dato : 27-03-02 22:17

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> svarer på. Som desuden befinder sig i de fleste danske grupper jeg læser.

Fordi det er fanget af spamfileret hos TDC.

--
Morten Dybdal