Telmore
Fra : Kristian J

Dato : 27-03-02 10:54

Jeg skulle idag den 27/3-2002 bliver overført fra TDC til Telmore men
når jeg sætter mit kort i sker der følgende

Registering af SIM-KORT mislykkedes

hvad er problemet er det en fejl i deres system at den måske hænger i
luften

Fra : Heidi

Dato : 27-03-02 11:30

"Kristian J" <stardust@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:fk53aus8g13l8m6hbsb2jq6d54n8tb7p2r@4ax.com...
> Jeg skulle idag den 27/3-2002 bliver overført fra TDC til Telmore men
> når jeg sætter mit kort i sker der følgende
>
> Registering af SIM-KORT mislykkedes

Såvidt jeg husker var det samme fejl jeg fik da jeg skulle skifte
fra Debitel til Telmore.

> hvad er problemet er det en fejl i deres system at den måske hænger i
> luften

Har du tjekket om din telefon er låst til TDC? Det var det der var
problemet med min (altså til Debitel).

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen og

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-03-02 17:33

"Heidi" skrev i en meddelelse:
> Har du tjekket om din telefon er låst til TDC? Det var det der var
> problemet med min (altså til Debitel).

Næppe noget noget problem i dette tilfælde, da TDC normalt kun låser til
deres net - og Telmore kører TDC's net - så normalt virker det OK med Temore
på en TDC-låst telefon !

Men det smarteste var vel at spørge hvor flytningen er bestilt - altså hos
Telmore........

/Jan

Fra : Heidi

Dato : 27-03-02 19:34

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev i en meddelelse news:3ca1f41f$0$58876$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Næppe noget noget problem i dette tilfælde, da TDC normalt kun låser til
> deres net - og Telmore kører TDC's net - så normalt virker det OK med Temore
> på en TDC-låst telefon !

Det var også det jeg fik at vide med Debitel - altså at det ikke skulle
være et problem, da de var låst til TDC, som Telmore også bruger.
Men det var altså alligevel et problem. Men det gik nemt - jeg
ringede bare til Debitel kundeservice, og blev guidet igennem at låse
telefonen op, og så var den ikke længere.

> Men det smarteste var vel at spørge hvor flytningen er bestilt - altså hos
> Telmore........

Enig - eller hos TDC.