dmu åbent hus dag
Fra : Bo Thomsen

Dato : 27-03-02 10:10

hejsa
d.13.4 er der åbent hus i "dmu" så der er mulighed for
at komme ud og prøve nogle motorcrosere, der er ingen
rr klubber med i arr. men prøv at klik her
http://www.dmusport.dk/roadrace/dmu-dag/

jeg skal sku prøve noget jordræs
mvh
Bo Thomsen, fjern "fjern_" i email adr

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-03-02 13:44

"Bo Thomsen" <fjernes_bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at komme ud og prøve nogle motorcrosere, der er ingen
> rr klubber med i arr. men prøv at klik her

Lyder som en god ide.

I år har vi ikke rigtig fået stablet noget enduro på benene i Aalborg, men
hvis nogen er interesserede, så sig til herinde, eller send mig en mail, så
laver vi noget alligevel!

Rittig

Fra : Søren Lindholt

Dato : 27-03-02 14:32

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
> I år har vi ikke rigtig fået stablet noget enduro på benene i Aalborg,
men
> hvis nogen er interesserede, så sig til herinde, eller send mig en mail,

> laver vi noget alligevel!

Jamen ALMK er slet ikke med på listen over klubber der laver "dag" ???
Skulle vi lave noget i eget regi ... ku være skægt...
--
Søren
http://motortosse.dk