kattetrappe fra altan
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 27-03-02 10:34

Jeg er igang med det helt store udlukningsprojekt af mine to katte.
Vi har sat kattelemmen op i altandøren og det er så meningen at der skal
bygges en trappe ned fra
altanen til jorden. Der er 2,38m fra øverste kant af altanen til jorden. Jeg
har en masse ideer til hvordan den kan bygges, men ingen konkrete. Derfor
ville jeg høre om der var nogen som selv havde bygget sådan en, eller om
nogen har set sådan en et sted på nettet. Eller måske er der nogen af jer
som har ideer til materialevalg eller udformning?
Alle råd modtages hellere end gerne.

Med venlig hilsen
Vibeke

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-03-02 21:10

> [...]
> bygges en trappe ned fra
> altanen til jorden. Der er 2,38m fra øverste kant af altanen til jorden.

Mine katte bruger en stige. Vi har både en almindelig aluminiumsstige og en
gammel træstige, og begge bruges med lige stor glæde - jeg ville nu nok
foretrække træstigen, da de ikke så let glider på den.

Mvh Maria

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 27-03-02 21:23

"Vibeke Jørgensen" <noyb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen har set sådan en et sted på nettet. Eller måske er der nogen af jer
> som har ideer til materialevalg eller udformning?

Jeg ville nok tage et bræt med noget kokostæppe på.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : DOCTOR

Dato : 27-03-02 22:46

> [...]
> nogen har set sådan en et sted på nettet. Eller måske er der nogen af jer
> som har ideer til materialevalg eller udformning?

Hej Vibeke
Hvad med en gren/træ som blev gravet lidt ned i jorden og sat fast på
altanen?
Hilsen Doc