SimTower HJÆLP
Fra : Thias Russell

Dato : 27-03-02 10:13

Hej allesammen.

Jeg har fået kigget de gamle spil igennem, og så faldt jeg over SimTower fra
MAXIS. Men jeg kan tilsyneladende ikke få det til at fungere sammen med min
windows 98. Den startede med at spørge efter nogle DLL filer, som jeg så har
fået hentet, men nu sker der bare ingen ting.

Kunne der være et geni iblandt jer derude, som evt. ved hvad man skal gøre
???????

Håber at der er en der kan hjælpe.?????

På forhånd tak.

Thias Russell

Fra : Nuke-DK

Dato : 27-03-02 14:53

hey. det er et fedt spil du har fundet frem :) har selv spilled det meget..
hmm du kan købe spillet for ca 50 kr div steder så det er ikke så meget.
men hvis du vil have det kan du altid skrive til mig på icq (149134464). Jeg
har det og vil da gerne sende det til dig. ved dog ikke lige hvor meget det
fylder :)

måske er jeg ikke lige på men du kan jo latid ligge en besked :)

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-03-02 15:11

> [...]
> fået hentet, men nu sker der bare ingen ting.
>
> Kunne der være et geni iblandt jer derude, som evt. ved hvad man skal gøre

Hmmm

Hvad er det for nogen Dll filer den mangler? Måske er det driverrelateret
!!!

Hvilken maskine har du?
processor
grafikkort