Start problemer med FZ50
Fra : Knaskenkskjold

Dato : 27-03-02 09:25

Jeg kan ikke starte !!!!!! Jeg har skiftet stempelringe, pakninger og
tændrør på den og siden har jeg ikke kunnet starte den ordenligt!! Hvis
jeg er heldig kan jeg få den startet efter 100 forsøg på kickstarteren,
det er som om at den ikke vil i tomgang, fordi når jeg så endeligt har
kørt et stykke tid og gasser ned, går den ud.

Hvis der er nogen der kan hjæpe mig ville jeg blive glad :)

MvH
Knaskenskjold

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Olsson

Dato : 27-03-02 21:27

Lige dit problem kunne jeg forstille mig var en ledning eller også skal du
ha karburator sprit på tror jeg men det er kun et forsøg jeg vil gætte på
min derimod er død er bange for det er statoren der er gået på min jincheng
er lidt sur da jeg skulle ha være ude at køre her i påsken øv øv