gammel og få km ???
Fra : Frank

Dato : 27-03-02 08:27

Hej,

Jeg har lidt kig på en CBR600F2 hos bike-shoppen i Viborg. Den er importeret
fra USA og er fra 92.
Eddie hos Bike-shoppen giver garanti på at cyklen kun har gået 6000 km og
det meste af cyklen bærer også præg at ikke at have gået mere.

Fælge og gaffelben står som nye uden stenslag. Sliddele ser friske ud og
generelt er der ikke noget som skulle indikere andet. Selv sælgeren virker
oprigtigt På bagsvingeren ser selv de grimme advarsels-klistermærker ud
som nye.

MEN... Er der nogen tricks/tips til at afgøre om man kan være 100 % sikker -
Jeg tænker på dæknumre, original kædekit eller sådan noget ?

Det eneste som gør mig i tvivl er en del slid på ankerpladen der hvor
nøgleringen har drønet rundt i fartvinden.

Mvh
/Frank
VS1400

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-03-02 11:05

On Wed, 27 Mar 2002 08:27:24 +0100, "Frank"
<frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> wrote:

>Det eneste som gør mig i tvivl er en del slid på ankerpladen der hvor
>nøgleringen har drønet rundt i fartvinden.

Det kan sagtens ske indenfor 6000 km,jeg taler af personlig erfaring
med F2'eren.

Derimod må der ikke være slør i kronrørs,hjul og link-lejer,så er der
noget galt.

Men en forklaring på de få km. er vel ønskelig alliwl.

-M