Spørgsmål ang. Suzuki GSX400R GK76a
Fra : Peter Andresen

Dato : 26-03-02 22:08

Hej.

Nogen der kan fortælle mig hvor meget olie der skal i forgaflen, og hvad
ventilspillerummet er på ovenstående.

Mvh. Peter A.

Fra : Steffen Feddersen

Dato : 28-03-02 01:22

Peter Andresen <spand@paradis.dk> skrev:
> Hej.
>
> Nogen der kan fortælle mig hvor meget olie der skal i forgaflen, og
> hvad
> ventilspillerummet er på ovenstående.
>
> Mvh. Peter A.

Ja, vi har også én - jeg gav den mellem 23 og 28 cl. - det er en
smagssag, men føles ok.
Start altså med 23-25 cl. og hvis den føles slasket, så giv den et par
cl. ekstra bagefter. Hvis du efterfølgende har problemer med wobbling,
så skal du checke/skifte dine kronrørslejer og evt. lejerne i
bagsvingeren - det forudsættes selvfølgelig, at dine dæk er i orden og
har korrekt tryk.
M.v.h.
FEDDER, GW 1200 Asp.