nyt grafikkort til omkring en tusse?
Fra : Brian Olsen

Dato : 30-01-01 12:00

hvad kan man anskaffe for en tusse?
og hvad er pengene værd?
jeg har overvejet et vodoo 3, men er der andet der er bedre?

Det skal ikke kunne vise noget i en hysterisk høj opløsning, men jeg skal
kunne spille unreal turnament og Ground Control. Det skal desuden også
forbedre min pc's evne til at vise film dramatisk. (en amd K6 300)

hygge
Brian

Fra : Morten

Dato : 30-01-01 14:34

On Tue, 30 Jan 2001 11:59:51 +0100, "Brian Olsen" <BO3423@ehs.dk>
wrote:

> [...]
>kunne spille unreal turnament og Ground Control. Det skal desuden også
>forbedre min pc's evne til at vise film dramatisk. (en amd K6 300)

Hej

Hvis du har en 2-3 hundredekronesedler mere at spendere,
så køb et Geeforce 2 MX kort. Så får du mest for dine penge,
både til spil og video

Mvh Mogens

Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-01-01 14:52

Men du vil stadig ikke kunne se divx

Fra : SoS

Dato : 30-01-01 15:10

"Anders Nielsen" <klostertorv@STOPSPAMLAMEERShotmail.com> skrev i en meddelelse

| Men du vil stadig ikke kunne se divx

Pga de 300 MHz K6 mener du vel ?

SoS

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 30-01-01 20:35

> Pga de 300 MHz K6 mener du vel ?

Det kan han skam godt... Hvis resten af konfigurationen kan følge med

Jeg ahr en 300Mhz K6-2'er som spiller DivX fint - på win2k

Fra : Mogens

Dato : 31-01-01 00:11

On Tue, 30 Jan 2001 14:52:13 +0100, "Anders Nielsen"
<klostertorv@STOPSPAMLAMEERShotmail.com> wrote:

>Men du vil stadig ikke kunne se divx

Det er da kun et spørgsmål om at hente den
codec der skal bruges til DivX. Mit Asus V3400 TNT
kører da fint DivX på en Pentium II 233 Mhz

Mvh Mogens