Pris for anlæg af græsålæne ?
Fra : Hugo

Dato : 26-03-02 21:03

Hej !

Jeg har en græsplæne der er blevet meget ujævn efterhånden som diverse buske
og træer er fjernet.

Nu kunne jeg godt tænke mig at få fræset hele haven igennem og rettet
overfladen så det ligner en rigtig engelsk græsplæne.

Er der nogen her i gruppen der har en ide om hvad det skal koste at få en
anlægsgartner eller en anden med forstand på græsplæner til at fræse, tromle
og så græsfrø på ca. 550 kvm. Alt inklucive.

Mvh. Hugo

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-03-02 21:30

On Tue, 26 Mar 2002 21:02:57 +0100, "Hugo" <hugo@privat.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>anlægsgartner eller en anden med forstand på græsplæner til at fræse, tromle
>og så græsfrø på ca. 550 kvm. Alt inklucive.

Jeg mener at huske at vi tog 15-20 kr pr kvadratmeter, alt incl, da jeg
var et sted som lavede den slags. Men det kommer nok meget an på hvor i
landet man er, og endnu mere hvordan stykket er. Er det en stor firkant
går det jo noget nemmere end hvis der er 10 små bede i mærkelige former
man skal styre udenom.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Knud Langelund

Dato : 01-04-02 17:38

Vi har lige fået lagt an til 10 kr. pr. kvm + moms.
Plænen er helt reel uden bede.

Mvh.
Knud
Hugo <hugo@privat.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ca0d400$0$72431$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 01-04-02 19:00

On Mon, 1 Apr 2002 18:38:23 +0200, "Knud Langelund"
<knudl@worldonline.dk> wrote:

>Vi har lige fået lagt an til 10 kr. pr. kvm + moms.
>Plænen er helt reel uden bede.

Hvor stor er den?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Knud Langelund