Delphi 6 ???
Fra : Finn Bindeballe

Dato : 30-01-01 11:09

hej alle ....

er der nogle der har hørt hvad der sker med D6..... sqlle den ikke ha
været her nu ????....

hilsen
Finn Bindeballe
FinnB@post6.tele.dk

Fra : Lars Bargmann

Dato : 30-01-01 11:45

Nope....
Borland arbejder på højtryk på at få Kylix færdig, og et par måneder er
dennes release kommer D6....

Fra : Thomas P

Dato : 30-01-01 14:28

Skal lige siges at Kylix udkommer engang i dette kvartal

--
- Thomas [blomme@post.com] [http://www.FlowCode.f2s.com]

Lars Bargmann <lars.bargmann@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9565o5$e2u$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Lars Bargmann

Dato : 30-01-01 14:57

Forhåbentlig, ja....

Citat fra David I : "It will be out when it's ready..."

Fra : Thomas Schulz

Dato : 30-01-01 16:38

> Skal lige siges at Kylix udkommer engang i dette kvartal

Faktisk skulle det komme ud imorgen på en Linux Expo

Thomas

Fra : Lars Bargmann

Dato : 30-01-01 16:49

Nope, det er bare en demo af den...
Forståes sådan, at Kylix bliver demonstreret på Linux Expo...
http://www.borland.com/events/linux_world.html

Fra : Peter Stricker

Dato : 30-01-01 17:30

http://shop.borland.com/Product/0,1057,3-15-CQ100480,00.html

Fra : Peter Stricker

Dato : 30-01-01 17:33

Her er server versionen:

http://shop.borland.com/Product/0,1057,3-15-CQ100477,00.html

Kylix Server Developer
1 User English

Our Price: $1,949.00

Linux, CD-ROM
Product #: CQ100477
Supplier #: HDB7010WWFS180
Manufacturer: BORLAND

Availability: Scheduled to begin shipping on Feb 22 2001
We may only sell this product to the following countries:
United States

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 31-01-01 10:40

Med det her link er prisen 949 US$, men bruger man hjemmesiden kan jeg kun
finde 999 US$ - besynderligt.

Hilsen
Uffe

Fra : Thomas Due

Dato : 31-01-01 12:57

Det er nok fordi at der er et seminar eller sådan noget som Borland
afholder.
Ved at deltage på dette seminar får man $50 rabat.

Prøv at sammenligne linket fra hjemmesiden med dette link, så vil du se at
der
er tale om to forskellige sider. Hvorfor denne her overholder er tilgængelig
er
mig dog en gåde.

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Schulz

Dato : 30-01-01 22:42

> Forståes sådan, at Kylix bliver demonstreret på Linux Expo...
> http://www.borland.com/events/linux_world.html

Mmm.. ok.. Men det er bare det, at ZDNet har skrevet det kommer ud imorgen
+ Borland holder seminarer ~14.Feb hvor de giver enkelte kopier væk..

Thomas

Fra : Peter Stricker

Dato : 31-01-01 21:19

> Mmm.. ok.. Men det er bare det, at ZDNet har skrevet det kommer ud
imorgen
> + Borland holder seminarer ~14.Feb hvor de giver enkelte kopier væk..

ZDNet's oplysning stammer sikkert fra en eGroups diskussion, hvor David I
for få dage siden (Jeg mener at det var i lørdags i forbindelse med at han
ville gøre opmærksom på at han skulle tale ved Linux Expo) kom til at sige
at Kylix ville blive frigivet der. Anders Ohlsson er også kommet til at love
en dato.

Fra : Thomas Schulz

Dato : 01-02-01 02:47

> [...]
> at Kylix ville blive frigivet der. Anders Ohlsson er også kommet til at

heh
ok :))

Thomas

Fra : Erik Lægsgaard

Dato : 30-01-01 20:49

Prøv lige at kigge forbi www.ravenholm.dk og søg efter kylix.
Tilsyneladende kan den købes for 8200 Kr ex. moms med 7 dages levering.
Er det rigtigt?

Erik

Fra : Thomas P

Dato : 30-01-01 14:22

Personligt tror jeg ikke rigtigt der kommer noget decideret nyt ud af Delphi
6 - siden Anders Hejlsberg forlod Borland har det været lidt småt med
nytænkningen. Personligt håber jeg snart at et eller andet induviduelt Linux
Open Source Team tager sig sammen til at udvikle en visuel OOP Compiler.
Men... jeg klarer mig nu fint nok med mit eget Delphi 4

--
- Thomas [blomme@post.com] [http://www.FlowCode.f2s.com]

Finn Bindeballe <finnb@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A7692D0.2733C032@post6.tele.dk...

Fra : Lars Bargmann

Dato : 30-01-01 15:00

Personligt tror jeg der kommer mange nye og spændende tiltag...
Der er arbejdet endnu videre med at "undgå" BDE'en...
Der kommer en ny "component-viewer" som erstatter/supplerer den fætter der
sidder øverst i object inspectoren...
Langt om længe for vi en træ-struktur at kigge på...
Desuden kommer der en ny komponent-palette kaldet "Site Express"...
Hvad der er på den ved jeg ikke, men jeg glæder mig meget til at finde ud af
det....
Jeg har en idé om hvad det kunne være..

Lars

Fra : Thomas P