MC alarm
Fra : HL

Dato : 26-03-02 19:23

Jeg skal investere 90.000 kr i en cykel, og vil derfor gerne have en god
alarm.
Jeg har hørt lidt om en der hedder Spyball.
Er den god ?????
Hvad koster disse alarmer ???
Hvad koster monteringen af den ??
Kan I anbefale et godt og billigt sted at købe den og evt. et sted de kan
montere den ???

Fra : Foobar

Dato : 27-03-02 10:19

> [...]
> Hvad koster monteringen af den ??
> Kan I anbefale et godt og billigt sted at købe den og evt. et sted de kan

Jeg har en Spyball (model "Patriot" af de 'gamle' med bleep-lyde ved
aktivering/deaktivering) og er vældig fint tilfreds med den - men den er
temmelig dyr (vistnok omkring et par tusinde - uden montering!) Min blev
købt og monteret hos Lydmuren-MC.

Nogle ældre modeller har ry for at holde op med at virke efter et par år i
danske fugtmængder - og når vi er ved rygterne, så vil andre rygter vide at
Spyball-fabrikken (i Italien) er gået konkurs/i betalingsstandsning - og
mine personlige forsøg på at kontakte dem (via e-mail) er indtil videre
ubesvarede..!

- Måske det er på tide at kigge efter en anden leverandør af
superalarmer..?!

/claus

Fra : Troels Sørensen

Dato : 27-03-02 16:04

> [...]
> Hvad koster monteringen af den ??
> Kan I anbefale et godt og billigt sted at købe den og evt. et sted de kan

Den koster lige i nærheden af 2000, vil tro monteringen kan klares for omkr
500-700 kr...

MVH Troels

Fra : Per Skjoldborg

Dato : 02-04-02 10:25

Er der nogen der har erfaringer med de M+S alarmanlæg der sælges ved Louis ?

MVH
Per

Fra : Buck

Dato : 02-04-02 10:53

ja, læs min anmeldelse på www.dmcn.dk

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-04-02 12:21

Louis
> ja, læs min anmeldelse på www.dmcn.dk

Jeg har købt det samme sæt hos louis selvom "buck" ikke bryder sig om
pageren. Men jeg håber at den til mit formål er god nok (20-25meter og rundt
om et hushjørne). Jeg regner med at få det monteret imorgen, og skal
apriliaen hjem (på gaden og stå igen.) Pga. af to gange tyveri/tyveriforsøg
og lidt almindelig "renovering" har jeg stort set ikke fået kørt noget i år,
men derimod brugt en hulens masse penge Pageren skal hjælpe med at vække
mig så jeg kan være på gaden på 20sek med et boldtræ (til selvforsvar)

/A