stop for politiet
Fra : Kim K

Dato : 26-03-02 18:03

Nu kan de fartgale godt opgi' at race fra dem...*g*
tryk på messageid

"T" <no@spam.com> wrote in message news:u9tfi69drpmtbe@corp.supernews.com...

mvh Kim
- som er lidt spændt på om det linket virker

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 26-03-02 18:13

"Kim K" <5th@ofir.dk> wrote in message
> Nu kan de fartgale godt opgi' at race fra dem...*g*
> tryk på messageid
>
> "T" <no@spam.com> wrote in message
>
> mvh Kim
> - som er lidt spændt på om det linket virker

Virker ikke her

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-03-02 18:18

"Henrik B. Larsen" <hbl@stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> Virker ikke her

Virker her

Allan Bojesen (TDC opkobling)

Fra : Klaus Agerskov

Dato : 26-03-02 18:21

"Kim K" <5th@ofir.dk> wrote in message
> Nu kan de fartgale godt opgi' at race fra dem...*g*

Jepper. Men det er jo også i US. (troede ikke de kørte andet end HD)

Det virker fint.

Klaus A
ER-5 uden en chance

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 26-03-02 18:34

> "T" <no@spam.com> wrote in message
>
> mvh Kim
> - som er lidt spændt på om det linket virker

Linket virkede 2. gang.

Anyway... Squid betjent

*danske mc-betjente klæder sig heldigvis uendeligt meget klogere*

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 26-03-02 18:58

på om det linket virker

> Linket virkede 2. gang.
>
> Anyway... Squid betjent
>
> *danske mc-betjente klæder sig heldigvis uendeligt meget klogere*

Nu blev jeg altså bare endnu mere nysgerrig.
Og linket virker stadig ikke for mig (UNI2).
Er der ikke en der kan genposte indlægget her?

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 26-03-02 19:03

On Tue, 26 Mar 2002 18:58:27 +0100, "Henrik B. Larsen"
<hbl@stubnet.dk> wrote:

>Nu blev jeg altså bare endnu mere nysgerrig.
>Og linket virker stadig ikke for mig (UNI2).
>Er der ikke en der kan genposte indlægget her?

Det er sikkert de par dots efter .com der driller dig,prøv det her og
se om det hjælper :

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 26-03-02 19:33

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> Det er sikkert de par dots efter .com der driller dig,prøv det her og
> se om det hjælper :

> -M

Det er bare ærgerligt det er så dårligt lavet. (overgang og
størrelsesforhold).

...men bortset fra det UBEHAGELIGT!! som Asbjørn Riis ville have sagt det..

/kenneth

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 26-03-02 20:41

> Det er sikkert de par dots efter .com der driller dig,prøv det her og
> se om det hjælper :

> -M

Det virkede heller ikke, men nu ligger det i binaer.motor og jeg har fået
det på mail.
Tak til Anders og Klaus.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 26-03-02 20:49

On Tue, 26 Mar 2002 20:40:42 +0100, "Henrik B. Larsen"
<hbl@stubnet.dk> wrote:

>Det virkede heller ikke,

Måske du slet ikke har gruppen det er postet i så ?

alt.binaries.pictures.motorcycles.sportbike

> men nu ligger det i binaer.motor og jeg har fået
>det på mail.

Så er det jo fint....

-M

Fra : Anders Hal

Dato : 26-03-02 19:51

> Nu blev jeg altså bare endnu mere nysgerrig.
> Og linket virker stadig ikke for mig (UNI2).
> Er der ikke en der kan genposte indlægget her?

Sådan... den skulle gerne snart komme i news:dk.binaer.motor

// Hal - som snart skal til teori og køreprøve

Fra : Robert

Dato : 26-03-02 19:55

"Kim K" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kan de fartgale godt opgi' at race fra dem...*g*
> tryk på messageid
>
> "T" <no@spam.com> wrote in message
>
> mvh Kim
> - som er lidt spændt på om det linket virker

Virker fint.. hvad ellers....
men skal man tage det seriøst eller hvad ?
jeg ville ikke køre 200+ km/t i den mondering;
åben hjelm, slatne bukser, skjorte .. . . . . . .

Robert

Fra : Aragorn_dk

Dato : 27-03-02 01:11

Linket virker fint her - tak skal du ha for en cykel! *GGG*

Fra : Jon Larsen

Dato : 27-03-02 22:51

> Nu kan de fartgale godt opgi' at race fra dem...*g*
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
LOl.. afhænger vel af hvordan man ser på det "at køre fra dem" Hvis jeg køre
i modat retning af hvad han køre, køre jeg jo osse "fra" ham !!

Anyhow.. det ser lidt lavet ud men ok...

Jon Larsen
Gixxer 250
Odense