Vand fra kølesystem
Fra : Årslev

Dato : 26-03-02 18:01

Hvad skal man gøre hvis der efter en ½ times køretur kommer enkelte
vanddråber fra dækslet til vandkøling?

Låget er skruet helt på og det er en Gilera Runner.

/Årslev

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 27-03-02 13:36

ikke noget......det kaldes ekspansion....altså vand der udvider sig grundet
opvarmning.
Det er helt naturligt og dækslet er beregnet til at lukke det overskydende
vand ud.
Btw tillykke med runneren....en fed scooter..skal du bruge et billigt 70cc
kit til den så har jeg et

Flemming

Fra : Årslev

Dato : 27-03-02 15:37

"Flemming Ploug aka RayBiez" <evile@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> vand ud.
> Btw tillykke med runneren....en fed scooter..skal du bruge et billigt 70cc

Pyyha, jeg var lige bange for at det ville komme til at koste en reparation.
:)
Lige nu er den 110 % lovlig....og der er stadig 2 års garanti på den....så
selv om den ikke kører så pokkers stærkt og har det bedste optræk, så venter
jeg lige lidt med at pille ved den....men tak for tilbudet. ;)

/Årslev