Password til LG / Goldstar
Fra : Henning

Dato : 26-03-02 17:35

Hej NG

Jeg skal programmere en GDK 162 om, og mangler nu et admin password.
Anlægget er i sin tid købt hos DanDial / Tele Danica erhverv i Århus
Er der nogen som ved hvilke password de plejer at bruge ??
Alternativt er at jeg skal slette hele programmeringen og det er jeg ikke så
glad for. Men det kan jo blive enden på det.
Skriv nu ikke at jeg bare kan ringe til DanDial.

På forhånd tak

Henning

Fra : Tommy

Dato : 26-03-02 20:08

Hej Henning

Hvis du har købt den, skal de udlevere password til dig, jeg har haft en
ligende situation, men teledanica kan godt være svære at få password fra,
"Det er jo en del af TDC"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-03-02 20:18

"Tommy" <tmj@hicom150.dk> skrev i en meddelelse
> ligende situation, men teledanica kan godt være svære at få password
fra,
> "Det er jo en del af TDC"

Henning snakker om DanDial / TeleDanica, men er de to det samme?
Der ligger en afdeling af DanDial lige ved siden af min arbejdsplads,
men jeg har aldrig hørt at det skulle være en del af TDC

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Tommy

Dato : 26-03-02 21:13

Efter hvad jeg ved skulle det det samme, men jeg kan jo have forkerte
oplysninger.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-03-02 21:35

> Efter hvad jeg ved skulle det det samme, men jeg kan jo have forkerte
> oplysninger.

Prøv at søge på Google efter DanDial og TeleDanica
Når man søger efter DanDial kommer der et firma der bl.a. arbejder
sammen med Songnetworks.dk
Når man søger efter TeleDanica kommer bl.a. denne (relativt relevante)
side:
http://www.ks.dk/gammel/dok/971-072.htm

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Henning

Dato : 26-03-02 23:29

Hej.

DanDial er ikke en del af TDC. Og TeleDanica Erhverv er ikke en del af
TeleDanica, men en del af DanDial.
Altså TeleDanica Erhverv hedder idag DanDial og TeleDanica hedder idag
Teledanmark.

Håber det gav mening ( men det gav ingen password )

Hilsen

Henning

Fra : Tommy

Dato : 26-03-02 23:34

Det ser ud som om du har ret, men man må alligevel ikke tilbageholde
passwords på noget en kunde har købt, om man så hedder teledanica, dandail
eller ligende, jeg arbejder selv med pabx'er, det eneste man kan
"tilbageholde/næge at sælge" er konfigurationsprogrammer og
programmeringsmanualer og kun til en e.v.t. kunde kan bevise at de har
gennemgået de relevante kurser for programmering af anlæget, og det kan være
et problem, da mange anlæg jo er solgt gennem eneforhandlere her i landet og
kurserne for personer ude fra er extreme dyre (6-15.000 kr.).

Fra : pq

Dato : 10-09-02 07:09

"Tommy" skrev d. 26-03-02 20:08 dette indlæg :
> [...]
en
> ligende situation, men teledanica kan godt være svære at få password

jeg måske hjælpe.
Jeg har arbejdet for det tidligere teledanica.
Hvor bor du i landet.
mvh peter

http://www.kandu.dk/

Fra : pq

Dato : 10-09-02 07:11

> [...]
en
> ligende situation, men teledanica kan godt være svære at få password

mvh peter

http://www.kandu.dk/