Gosford Park
Fra : Boblerne

Dato : 26-03-02 16:16

Fra : Boblerne

Dato : 26-03-02 16:19

"Boblerne" <jbomholt@mail.dk> wrote in message
news:3ca091b8$0$72061$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Dette er vist en korfilm:

Jeg mener kort-film

jeppe

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-03-02 16:51

Boblerne wrote:

> Dette er vist en korfilm:
> http://www.biobooking.dk/main.asp?bioid=PAL&page=Fill&filmid=3276

Meget godt klaret at den kunne få så mange nomineringer. Det må fandme
være godt og koncentreret skuespil men den varighed

Tenz.

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-03-02 17:08

"Boblerne" <jbomholt@mail.dk> wrote in message
> Dette er vist en korfilm:
> http://www.biobooking.dk/main.asp?bioid=PAL&page=Fill&filmid=3276

Og så siger de, at Englænderne censurerer for hårdt? End ikke min redigering
af Battlefield:Earth blev så kort (jeg klippede alt væk mellem de indledende
og afsluttende rulletekster. Temmeligt dystert resultat).

/Nikolaj

Fra : ottesen

Dato : 26-03-02 21:46

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
indledende
> og afsluttende rulletekster. Temmeligt dystert resultat).

Jeg gjorde det samme og synes egentligt at resultatet, modsat hvad der
normalt er tilfældet, blev forbløffende godt i forhold til "originalen"

/ottesen