Lidt OT... Men stadig VB...
Fra : Steffen Hansen

Dato : 30-01-01 10:58

Hejsa...

Jeg forsøger at lave et lille program til at holde styr på alle mine
AT kommandoer under NT / W2K. Det går sådan set meget fint,
bortset fra en ting.. Lige gør jeg det at jeg når programmet starter
laver jeg en "AT > c:\at.txt" Og læser fra den fil for at finde ud af
hvilke at kommandoer der er aktive.. MEN - efter at have læst lidt
mere om AT kommandoen, så står der er "selvom man booter
maskinen, så ligger kommandoerne der stadig, da de er gemt i
reg databasen"... Er der nogen der kan fortælle mig hvor i reg db'en
de ligger - for jeg kan ikke finde dem...

Mvh

Steffen Hansen
Almost Newbie

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-01-01 17:05

"Steffen Hansen" <steffen.hansen@dba.dk> wrote in message
> Hejsa...
>
> Jeg forsøger at lave et lille program til at holde styr på alle mine
> AT kommandoer under NT / W2K.

Øhh, du har folderen Tasks (WinNT4/IE4/5), hvor du har den slags liggende,
samt et ganske fornuftigt brugerfjæs
Bare en tanke

FUT: dk.edb.system.ms-windows.server

mvh/Peter Lykkegaard