nummerportering ??!!??
Fra : MBJ

Dato : 26-03-02 15:46

Er der nogen der har erfaring med portering af numre til telia fra telmore
(ved køb af ny telefon)

Hvor lang tid tager det idag ??

MVH
Michael

Fra : Henrik Enslev

Dato : 27-03-02 07:58

in article 3ca08979$0$88682$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, MBJ at
m@esenet.dk wrote on 26/03/02 15:45:

> Er der nogen der har erfaring med portering af numre til telia fra telmore
> [...]
Så vidt jeg ved, sælger Telmore ikke telefoner, og hvorfor køber du ikke
bare en ny med Telia abb., hvis det er det du vil ha?

Venlig hilsen

Henrik

Fra : MBJ

Dato : 27-03-02 08:08

Det er også planen men vil gerne beholde nummeret....

Fra : Henrik Enslev

Dato : 27-03-02 09:39

in article 3ca16fbb$0$87808$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, MBJ at
m@esenet.dk wrote on 27/03/02 8:08:

> Det er også planen men vil gerne beholde nummeret....

Ok, så forstår jeg. Ingen erfaringer med det, men regn nok med mindst en
måned.

Venlig hilsen

Henrik

Fra : Claus Rolsted

Dato : 27-03-02 14:11

"Henrik Enslev" <henslev@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved, sælger Telmore ikke telefoner, (..)

Jo, det gør de, men vist nok kun til deres egne kunder. Gå ind på telmore.dk
og tryk på MOBILSHOP i menuen til venstre.
--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Henning

Dato : 27-03-02 11:34

On Tue, 26 Mar 2002 15:45:46 +0100, "MBJ" <m@esenet.dk> wrote:

>Er der nogen der har erfaring med portering af numre til telia fra telmore
>(ved køb af ny telefon)

Skal det forståes på den måde, at du vil flytte dit nyligt oprettede
Telia-nummer til Telmore? Er du ikke bundet 6 mdr. på nummeret?