WORD2000
Fra : Søren Laursen

Dato : 26-03-02 15:07

Spørgsmål:

Jeg har et problem med Word og Excell 2000

Når jeg åbner programmerne slukker de efter ca. 5 sek. kan nogen hjælpe mig
med en metode til at få det bragt i orden igen??

Søren L.

Fra : Gjøl

Dato : 26-03-02 21:09

"Søren Laursen" <soeren_l@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Spørgsmål:
>
> Jeg har et problem med Word og Excell 2000
>
> Når jeg åbner programmerne slukker de efter ca. 5 sek. kan nogen hjælpe mig
> med en metode til at få det bragt i orden igen??

Ja du kan starte med at købe de originale programmer!!
Hygge

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 26-03-02 23:03

"Søren Laursen" <soeren_l@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Når jeg åbner programmerne slukker de efter ca. 5 sek. kan
> nogen hjælpe mig med en metode til at få det bragt i orden

Hej Søren

Her er en besked som jeg har postet et par gange de sidste tid i
denne newgroup og i de andre for Office programmerne. Det kan
være at den kan hjælpe.

Dette er et velkjent problem. Årsaken er at MS Office blev
installert med en CD key som startet med GC6J3. Det er en
cracked pirat versjon av msoffice, og Microsoft la inn en spesiell
kode som deaktiverer programmene hvis man oppgraderer til
SR1 / SR1a. Du må ha en CD install kode som ikke starter med
GC6J3. Hvis du så ikke har det må du først avinstallere office,
deretter rense ut alt av Office rester slik det er beskrevet i
ariklen, og deretter legge inn MSO2K uten SR1 igjen.

Så kan du jo oppsøke den du kjøpte din Officepakke hos og
fortelle ham / henne et par sannhetsord, eller ....

Du finner en MS artikkel om løsningen her:

OFF2000: Program Quits Immediately After Starting When
SR-1/SR-1a Update Is Applied
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q255/5/03.ASP

To receive this article by e-mail send a request to
mshelp@microsoft.com and put Q255503 in the subject line.

PS. Det er svjh. 10 gang at jeg poster denne besked
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen