Andet multimedie
bentjuul 3670
Publisher
Fra : The Matrix

Dato : 26-03-02 14:52

Hej NG

Lige et spørgsmål:
Kan man åbne en .pub fil i Quark Express, og hvis så, hvordan?

Matrix

Fra : Kurt Brixen

Dato : 26-03-02 16:00

On Tue, 26 Mar 2002 14:52:17 +0100, "The Matrix"
<news@sletdette.thiemer.dk> wrote:

>Lige et spørgsmål:
>Kan man åbne en .pub fil i Quark Express, og hvis så, hvordan?

Nej.

Kurt Brixen

Fra : Storm

Dato : 28-03-02 22:13

> Lige et spørgsmål:
> Kan man åbne en .pub fil i Quark Express, og hvis så, hvordan?

Som Kurt har svaret så kan man ikke.

Jeg sad og fedtede med sådan et dokument for nogen tid siden. Jeg fik
ham der havde lavet Publisher filen til at lave en PDF som jeg åbnede i
Illustrator, men lykken er det ikke.

Grunden til jeg svarer dig er, at jeg lige faldt over følgende som jeg
ikke vidste, måske kan du bruge det til noget, PageMaker kan godt åbne
Publisher:

""__Pagemaker ships with a Publisher converter - the one with PM 7.0
handles Publisher files up to Pub 2000. It even works reasonably well,
although I still PDF the Pub file to extract any graphics in a usable
form.__""

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : The Matrix

Dato : 31-03-02 09:38

Okay, så blev jeg lidt klogere.
Men tak for hjælpen, og så vil jeg prøve det med PageMaker.

MVH Matrix