Intercom
Fra : Henrik Olsen

Dato : 26-03-02 14:02

Jeg overvejer et intercom system (helmet-to-helmet på samme maskine). Det
skal installeres på en BMW K100RS og i en System4 Evo hjelm og en anden
integralhjelm (er i tvivl om mærket lige nu).

Har hørt om et Peltor system til små DKK 3.000 + montering. Har I nogle
kommentarer til dette? Eventuelt andre forslag?

Fra : macon

Dato : 26-03-02 18:12

"Henrik Olsen" skrev d. 26-03-02 14:02 dette indlæg :
> [...]
nogle
> kommentarer til dette? Eventuelt andre forslag?

Hej Henrik.

Der hvor at jeg arbejder har vi et produkt som hedder MC-100 samt
MC-200, 100 modellen kan bruges i en lukket hjelm og model 200 bruges
med bom-mikrofon til åben hjelm.
Prisen er ikke enorm men der skal brues 2 stk. radio'er samt at der skal
bruges enten et sæt 100 eller 200, alt efter om det er lukket eller åben
hjelm.

Firmaet hedder Comitel og har tlf. 39200031.. håber at dette kan hjælpe
dig !!

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 27-03-02 17:02

yep og de systemer kan med fordel købes i tyskland til til ca det
samme...men i tyskland får du opladeligede batteripakker, radioer, headsæt,
oplader til 12 og 220v samt stander med for ca 2600 (hvis du køber cobra
microtalk 305 radioer)

i tyskland er det også muligt at få nogen af de nye headsæts ....hvor man
kan sætte walkman til og med støj udlignende mic...de er svære at finde her
i landet til an orden pris prøv evt www.neuner.de mener jeg ...der købte mig
og karin vores radioer.

Lasse