Scroll og DataCombo
Fra : Danlamp Teknik

Dato : 26-03-02 12:45

Hejsa

Jeg bruger i et program en DataCombo, kan man ikke få den til at køre sammen
med musen's hjul.

Henrik

Fra : Neo.dk

Dato : 26-03-02 13:50

> Jeg bruger i et program en DataCombo, kan man ikke få den til at køre
sammen
> med musen's hjul.
>
> Henrik

Hej Henrik.

Jeg tror at det er noget med at din combobox skal være i focus, muligvis
skal følgende være defineret i properties for din ComboBox:

TapIndex = 0
TapStop = True

Jeg har selv et lign. problem, så jeg kan ikke fortælle dig hvordan man
sætter comboboxen i focus, men muligvis combobox.setfocus

Men jeg er 100% newbie så hvis det ikke virker eller mit svar er helt ude i
skoven så venligst afvent et mere kvalifiseret svar fra en af gruppens
guruer.

mvh Neo.dk