GPRS, Sonofon og T39m
Fra : Thomas Kenne

Dato : 26-03-02 12:13

Heps,

jeg har lige faaet mit GPRS fra Sonofon, og har nu det spoejse problem at
folk kan ikke ringe til mig mere. Selvom jeg har fuldt signal, faar
personen der ringer til mig at vide at der ikke er kontakt.
Lige naar jeg taender telefonen er der dog hul igennem udefra i 5-10
minutter.

Telefonen virker fint med et andet kort som ikke har GPRS enabled.

Det lyder mest af alt til et problem i telefonen.

Er der nogen der har oplevet noget i den her dur?

Mvh

Thomas Kenne

Fra : Lars Kongsdal

Dato : 26-03-02 18:03

Nej jeg har ikke oplevet det.....
Men,,,,,,,, det kan også være fordi, jeg under opsætning af min
Datakonti, for min "GPRS konto", har sat "Tillad opkald" til "Automatisk"
!.
Derved kan telefonen modtage opkald selv om den er i gang med et GPRS
opkald.
Det forklarer nok også hvorfor din telefon kan modtage opkald, når du lige
har tændt den !! For der er den ikke gået i gang med GPRS endnu.

Dette emne er blevet diskuteret her tidligere, så se længere tilbage !! der
er de mere uddybende svar !!

L@rs