Telestore fusker ?
Fra : Kristian Svane

Dato : 26-03-02 12:03

Hej,

For snart to måneder siden bestilte jeg en nokia 6510 ved
http://www.telestore.dk .

Jeg blev lovet 2-3 leveringsdatoer, men ingen af dem blev overholdt. Jeg
besluttede derfor at kræve pengene tilbage i mandags i sidste uge
(18-03-2002). Men i dag tirsdag har jeg stadig ikke modtaget mine 3330 kr.

Hvad skal jeg gøre ? Når jeg ringer til dem, er der bare en telefonsvarer
der siger de har ferie.

Hilsen Kristian

Fra : KGB

Dato : 28-03-02 11:59

"Kristian Svane" <swan@nitro.dk> wrote in message

> [...]
>
> Hvad skal jeg gøre ? Når jeg ringer til dem, er der bare en telefonsvarer

Send en fax, brev, mail hvor du giver dem en leveringsfrist.
Der skal være en måneds varsel før du kan gå videre med det, hvis du vil
have erstatning.

Har du ikke betalt, da skal du blot hæve købet.
ellers ken du få råd og vejledning i news:dk.videnskab.jura Men gør dig
bevidst om du vil have besværet og omkostningerne forbundet hermed - først.

(Begge dele vil altid være der, og du vil IKKE modtage nogen erstatning så
du kan vride hænderne med nånlig latter efterfølgende)

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : KGB

Dato : 28-03-02 12:05

> Jeg blev lovet 2-3 leveringsdatoer, men ingen af dem blev overholdt. Jeg
> besluttede derfor at kræve pengene tilbage i mandags i sidste uge
> (18-03-2002). Men i dag tirsdag har jeg stadig ikke modtaget mine 3330 kr.

Gå evt. ind på "følg din ordre" for at se hvor den er

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 30-03-02 18:05

Telestore fusker ? Ja - Martin Jørgensen er en vaskeægte Plattenslager!

Jeg vil foreslå at du selv møder op der ude og kræver pengene retur. Han
skulle jo holde til her:

Tele Store Danmark

v/Martin Vinther Jørgensen

c/o Rebæk Søpark Kollegiet

Rebæk Søpark 5

2650 Hvidovre

Hvis du slår adressen op på De Gule Sider står der et par andre numre du kan
prøve at ringe på.

- med det er jo ikke sikkert at der er noget at hente ved en fattig
studerende.

Vi anmeldte ham i sin tid - på uofficiel anmodning fra Told&Skat - til
Politiet for bedrageri, idet han havde "handlet" med os under falsk
SE-nummer og vi fik en del bøvl i forbindelse dermed. Vi kørte også en
inkasso sag, men det kom der kun et enkelt afdrag på 500,- ud af så vidt jeg
husker.

Han var på daværende tidspunkt endnu ikke myndig, så vi regnede ikke med at
der kom noget ud af det, men han er dog siden blevet dømt til at betale i en
straffesag - men vi har aldrig set en krone, skønt det var et meget
beskedent beløb.

Du kan se noget at det vi har liggende "på" Martin Jørgensen her:

http://www.ij.dk/go/ij/MJ.pdf

http://www.ij.dk/go/ij/MJ.zip

Jeg vil foreslå at du går til Forbrugerstyrelsen med det samme. Skulle I få
brug for noget bevis i en evt. sag mod Martin Jørgensen kan du bare sige
til, så finder vi alt det frem vi har liggende - det tegner en mindre pæn
profil.

Mvh

Thomas

tkjSSLLEETT@tdc-broadband.dk