Erfaring med nokia på vandbasis??
Fra : Lars Andersen

Dato : 26-03-02 12:04

Hej

Jeg har fået vasket en nokia 3210, som er ret pæn nu. Problemet er bare
jeg ikke længere kan se noget i displayet efter maskinvasken.
Umiddelbart kan jeg godt sætte kortet i og gå ind i tlf ved at taste
pinkoden. Herefter kan jeg gå ind i de forskellige menuer (det kan jeg
høre da jeg har prøvet at gå ind i lydindstillingerne og kan høre den
virker. Jeg har haft tlf skildt ad og så at over displayet (i selve den
gemte del af displayet under metalpladen) ligger der noget sort væske,
som ser ret underlig ud. Kan det bare være at der skal nyt display i
også virker den igen?? er der nogen der har erfaringer med hvad der går
i stykker og hvor meget der virker, hvis jeg kan bruge tlf, som jeg har
beskrevet.

Mvh Lars

Fra : KGB

Dato : 28-03-02 11:55

"Lars Andersen" <larsea@ofir.dk> wrote in message ...

> Jeg har fået vasket en nokia 3210, som er ret pæn nu.

*LOL*

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 28-03-02 13:04

> [...]
> også virker den igen?? er der nogen der har erfaringer med hvad der går
> i stykker og hvor meget der virker, hvis jeg kan bruge tlf, som jeg har

Først et: LOL
Bagefter: Var du stiv?
Til sidst: Displayet er knækket det du kan se er de flydende krystaller (LCD
= Liquid Crystal Display).......
Konklusion: Få fat i et nyt display... Nej få fat i en ny telefon Hvis der
har været vand i den og du også har haft den tændt så er der nok ikke meget
liv i den længere...

--
Mvh.
Hans-Jacob