IE 5 file helpers
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 26-03-02 11:13

Jeg har på et tidspunkt fået kylet mine preferencer til IE 5 ud, på en
måde, så jeg ikke er i stand til at rekonstruere mine FileHelpers - det
skete da jeg prøvede at installere SpeddDownload, som overtog ALT!!!

Det betyder, at hver gang jeg vil downloade noget fra fx VersionTracker,
så skal jeg igennem en dialog hvor jeg skal pege på Application/IE for
at få programmet til at downloade. Jeg har forsøgt at aftaste de
fil-koder og lignende der står i dialogboksen, men jeg synes problemet
bliver ved.

Jeg har taget et screenshot af en af dialogerne, men så vidt jeg vewd
kan man ikke sende vedhæftninger med til en nyhedsgruppe.

Hvis nogen har lyst til at se den i en mail, kan jeg nemt sende den.

Er der nogle, der har et godt råd til, hvordan jeg får genetableret mine
gamle settings. Findes der noget default eller måske kan en eller anden
maile mig sine prefs, og så kan jeg bare kyle dedem i systemmappen?

På forhånd tak
Carsten

Fra : Morten Reippuert

Dato : 26-03-02 14:16

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> Er der nogle, der har et godt råd til, hvordan jeg får genetableret mine
> gamle settings. Findes der noget default

luk _alle_* programmer og slet filen
'/Systemmappe/Indstillinger/Internet Preferences' Det er muligt at den
hedder "Internet Indstillinger" hvis du bruger dansk OS.

Start IE igen, det burde genoprette standard indstillingerne.

*Så er du sikker på at filen ikke er åben.

Hvis det driller er det muligt at du lige skal starte uden udvidelser
(hold shift nede under start), slette filen, tømme papirkurven og
genstarte på normal vis.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>