Har folk ikke andet at tage sig til ?
Fra : jj

Dato : 26-03-02 08:44

http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kbh/artikel&art_id=3636331

og er 8 billetter pr. person ikke lige i overkanten ?

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 26-03-02 10:32

jj <someone@someone.com> skrev i en news:a7p8rg$q1f$1@sunsite.dk
> http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kbh/artikel&art_id=3636331
>
> og er 8 billetter pr. person ikke lige i overkanten ?

Det er vel ikke anderledes end når den lokale Spejdersport eller andre
butikker har gode tilbud til langt under normalprisen
Hatten af for dem der gider og ligge der så længe.
Jeg tror jeg gøre ligesom til sidste premiere på Star Wars. Bliver her i
Næstved hvor der var rigelig plads til alle preimerene (både snigpremieren
om natten og den almindelige dagen efter). Så kan man pludselig godt få
besøg af sine kammerater fra københavnsområdet

Og 8 billetter pr person syntes jeg også er lige i overkanten.
Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -

Fra : Per Kristensen

Dato : 26-03-02 15:58

"jj" <someone@someone.com> wrote in message news:a7p8rg$q1f$1@sunsite.dk...
> http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kbh/artikel&art_id=3636331
>
> og er 8 billetter pr. person ikke lige i overkanten ?

Nogen har sgu ikke noget liv. Det er sgu da bare en film, men nogen går
utrolig meget op i at skulle se filmen før alle andre.

Fra : Fenris

Dato : 26-03-02 16:41

Per Kristensen <pzk@crayon.dk> er blandt andet berygtet for i
news:3ca08c71$0$39533$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk at have ytret:

> Nogen har sgu ikke noget liv. Det er sgu da bare en film, men nogen går
> utrolig meget op i at skulle se filmen før alle andre.

Der er mere i det end at se filmen. Det giver utroligt meget ekstra
til oplevelsen at se den i sådan et selskab... Tro mig.

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>
Kollegievej 7 - 35 | -------------------------------------------------

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-03-02 16:40

Per Kristensen wrote:

> Nogen har sgu ikke noget liv. Det er sgu da bare en film, men nogen går
> utrolig meget op i at skulle se filmen før alle andre.

Vente i 14 dage på et par biografbiletter. Det er sku for underholdende.
Er personligt godt tilfreds med at måtte vente med at se den til
STARTEN af maj måned og så overnatte i min egen seng alle dagene indtil
da

Tenz.

Fra : J.O.H

Dato : 26-03-02 17:15

Tenz! Bare fordi du er en insider, så gør det dog med måde.. altså! ;)
Undskyldning for upassende opførsel modtages ved at du tager newsgruppen
med!
JOH

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-03-02 18:04

J.O.H wrote:

> Tenz! Bare fordi du er en insider, så gør det dog med måde.. altså! ;)

Sorry. Kunne ikke lade være. Egentlig ville jeg ikke have noget problem
med at vente til efter premieren med at se den. Blev så skuffet over
Episode 1 at jeg måske ligefrem kunne finde på at vente til den kom ud
på DVD i videobutikkerne.

> Undskyldning for upassende opførsel modtages ved at du tager newsgruppen
> med!

Hvad med om jeg bare kommer ind og giver en frame for frame gennemgang
af den når jeg har set den... hmm, nu når jeg tænker over det ville det
sku nok være en rigtig dårlig ide og jeg er ikke engang sikker på at jeg
ville nå at blive færdig inden premieren

Tenz.

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-03-02 18:09

> [...]
> sku nok være en rigtig dårlig ide og jeg er ikke engang sikker på at jeg
> ville nå at blive færdig inden premieren

Alternativt kan du jo tage et videokamera med og poste resultatet i
dk.binaer.film. Det er der nok et par stykker, der vil sætte pris på

/Nikolaj
- der ikke helt har forstået fascinationen ved cams, særligt ikke mht.
film, hvis styrke ligger i lyd- eller billedside (modsat handling/dialog)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-03-02 18:16

nikolaj borg wrote:

> Alternativt kan du jo tage et videokamera med og poste resultatet i
> dk.binaer.film. Det er der nok et par stykker, der vil sætte pris på

Lyder som en RIGTIG god ide.... lige indtil jeg bliver fyret
selvfølgelig

Tenz.

Fra : Jesper Winding

Dato : 26-03-02 19:51

Hvor er det lige du bor? Og bærer du dit Medarbejderkort et tilgængeligt
sted på kroppen når du går gennem gyden på vej hjem om natten?
--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-03-02 17:29

Hejsa

Spill your beans boy!

Er det branche screening?

Hilsen

Peter

Fra : GI Jones

Dato : 26-03-02 16:53

Jeg ved ikke med Jer andre, men jeg har planer om at flytte derind paa
mandag!!

Fra : CybaMerc

Dato : 26-03-02 19:18

A long time ago in a galaxy far, far away....
jj wrote:

>http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kbh/artikel&art_id=3636331
>
>og er 8 billetter pr. person ikke lige i overkanten ?

Det er nogle sørgelige personer.

Jeg er dog mest harm over Nordisk Films håndtering af billetsalget -
det er simpelthen noget svineri, at telefonsalget først bliver åbnet
to timer efter, at dørene åbnes for kø-folket. Det bliver så den
første SW-premiere i Imperial, jeg ikke kommer med til siden ANH: SE.
Forbandet!

Fra : HKJ

Dato : 26-03-02 21:22

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message

> Det er nogle sørgelige personer.

Hvad sørgeligt er der ved det, jeg kan ikke se noget galt i at nogle folk
vælger at tilbringe nogle dage foran biografen for at være først.
Jeg kan måske ryste lidt på hovedet af det, men det er fordi jeg ikke
forstår hvad driver dem til at gøre det, men jeg kan ikke se noget sørgeligt
i det.

> Jeg er dog mest harm over Nordisk Films håndtering af billetsalget -
> det er simpelthen noget svineri, at telefonsalget først bliver åbnet
> to timer efter, at dørene åbnes for kø-folket.

Hvilket jeg syntes er helt rimeligt, når de gider ligger foran billetsalget
i længere tid, så bør de også have særbehandling. (De er også med til at
give filmen en god reklame i mediaerne).

> Det bliver så den
> første SW-premiere i Imperial, jeg ikke kommer med til siden ANH: SE.
> Forbandet!

Hvis man ikke vil gøre den krævede indsats, så må man undvære, det gælder i
langt de fleste af livets forhold!

Fra : jj

Dato : 27-03-02 11:13

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message
> A long time ago in a galaxy far, far away....

> Det er nogle sørgelige personer.

yep.

> Jeg er dog mest harm over Nordisk Films håndtering af billetsalget -
> det er simpelthen noget svineri, at telefonsalget først bliver åbnet
> to timer efter, at dørene åbnes for kø-folket.

Ja, det er sgu til grin, kunne de så bare sætte antallet af billeter til
max. 2 ville jeg bedre kunne forstå det. Men 8 er helt hen i vejret, har de
ikke lært af tidligere erfaring ?
Det er iøvrigt også dårlig kundepleje at lade, en forhåbentlig lille gruppe
mennesker få forrang for dem som ikke har muligheden for at stå kø.

> Det bliver så den
> første SW-premiere i Imperial, jeg ikke kommer med til siden ANH: SE.
> Forbandet!

Det er kedeligt.

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 26-03-02 20:05

"jj" <someone@someone.com> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kbh/artikel&art_id=3636331
>
> og er 8 billetter pr. person ikke lige i overkanten ?

SW-fanatikere er vel typisk både arbejdsløse og lidt gale Jeg bed mærke
i sætningen :"Mange af os kender hinanden fra tidligere køer" ))

Fra : jj

Dato : 27-03-02 11:15

"David A. D. Konrad" <david_konrad@hotmail.com> wrote in message
> "jj" <someone@someone.com> skrev i en meddelelse

> SW-fanatikere er vel typisk både arbejdsløse og lidt gale

eller studerende, men ligger også i det at være arbejdsløs og lidt små
gal.;)

>det passer
> Jeg bed mærke
> i sætningen :"Mange af os kender hinanden fra tidligere køer" ))

LOL

Fra : J.O.H

Dato : 26-03-02 20:55

Det er sku ved at være en trædemølle her i gruppen, at hver gang en flok
filmnørder ligger i kø for billetter, så er der enten harme, foragt eller
støtte.

Jeg siger bare: Lad det ligge. Det er deres valg. Det er et frit land. Fuck
it, dude, let's go bowling.
JOH

Fra : ottesen

Dato : 26-03-02 21:40

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> støtte.
>
> Jeg siger bare: Lad det ligge. Det er deres valg. Det er et frit land.

Ja helt ærligt! Paradoksalt nok at folk har så travlt med at anklage dem for
ikke at have noget liv. Det er der åbenbart andre der heller ikke har, når
de kan gå SÅ højt op i at der er en flok mennesker der har valgt noget så
uskyldigt som at campere uden for en biograf for at score
premierebilletter... Kan huske der var det samme hysteri op til LOTR
forsalget. (Og nej jeg fatter heller ikke at de gider sidde og pissefryse i
en uge - men eh - stranger things has happened.)

/ottesen

Fra : jj

Dato : 27-03-02 11:19

"ottesen" <ottesen@sol.dk> wrote in message news:a7qm6g$c3j$1@sunsite.dk...

> Fuck
> >
> Ja helt ærligt! Paradoksalt nok at folk har så travlt med at anklage dem
for
> ikke at have noget liv.

Ja, 14 dage udeforan Imperial, hvad siger det dig ?

Jeg bliver af flere grunde lidt pissed.

Fra : ottesen

Dato : 28-03-02 00:09

> for
>
> Ja, 14 dage udeforan Imperial, hvad siger det dig ?

Tja folk gør mange skøre ting -dette eksempel synes jeg ikke er specielt
opsigtsvækkende. Og som sagt: Aldeles uskyldigt....

Og hvilke grunde er det så???

/ottesen

Fra : jj

Dato : 27-03-02 11:17

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> wrote in message
> Det er sku ved at være en trædemølle her i gruppen, at hver gang en flok
> filmnørder ligger i kø for billetter, så er der enten harme, foragt eller
> støtte.

Det er ikke så meget at de ligger i kø, som at det er fuldstændig ude af
propotioner.
Der er ingen rationel grund til at ligge 14 dage for at få fat i billeter
til en film.
Jeg kunne forstå hvis det var på dagen, at der opstod kø, men alt andet er
for langt ude, uanset film.
Iøvrigt burde NFB ikke støtte den slags aktiviteter

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-03-02 13:25

> http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kbh/artikel&art_id=3636331

Hvad står der? Det er jo lukket fest for dem der ikke gider betale ( skod
avis )

> og er 8 billetter pr. person ikke lige i overkanten ?

Kommer an på hvad det er for en film?