Svensk NG
Fra : Chevy Power

Dato : 26-03-02 08:22

Hvordan kommer jeg ind på en server der indeholder svenske newsgroups ?
--
Brian Sørup
"Alt under 7 Liter er vinterbiler"

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-03-02 09:39

Således skrev "Chevy Power" <camaropower454@hotmail.com> i
dk.edb.internet.software.mail+news Tue, 26 Mar 2002 08:22:01 +0100:

>Hvordan kommer jeg ind på en server der indeholder svenske newsgroups ?

Langt de fleste danske newsserver fører se.* og swenet.*-hierarkiet,
så news.get2net.dk burde have dem.

Ellers kan du få adgang til news.cis.dfn.de ved at søge om en
brugerkonto på <http://news.cis.dfn.de/en/register.html>.

De har de fleste ikke-binære grupper, inclusive de svenske.

Knud
--
"Animals have rights. Animals have rights to garlic, butter and
cooking on both sides." - Ted Nugent