Andet multimedie
bentjuul 3670
AutoCAD -> word el. andet
Fra : lm

Dato : 26-03-02 07:33

Hej

Jeg mener at det engang, med ældre versioner af både AutoCAD og Word, havde
lykkedes mig at tage nogle tegninger fra ACAD og ind i word, men nu går det
helt galt!

Er der nogen der ved hvordan man bruger autoCAD's tegninger til elektronisk
dokumentation? Vel og mærket uden at man kopiere hele baggrunden.

Med Venlig Hilsen
Lars Madsen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 26-03-02 08:21

"lm" <lmadsen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
elektronisk
> dokumentation? Vel og mærket uden at man kopiere hele baggrunden.

Jeg har gode erfaringer med at eksportere fra Acad som wmf, og derefter hive
det ind i Word.

Du kan udvælge dele af tegningen inden du eksportere, hvis du ikke har brug
for det hele, - det lettere lidt på maskinkraften.

/Per