Pudse på gips
Fra : Doobie Doobieson

Dato : 26-03-02 07:04

Hej Gruppe.

Er der nogen der har erfaring med at pudse på gips ?

Grunder til jeg spørger er, at min nabo som er ved at renovere sit hus
har planer om at pudse sine lysninger lavet i gipsplade.
Jeg selv ville nok have valgt krydsfiner evt. vandfast.
Så min bekymring går på om gips overhovedet er egnet til at pudse på.

VH Karsten

Fra : John Vedsegaard

Dato : 26-03-02 21:04

Det er det ikke.