Samkørsel til Esbjerg skærtorsdag
Fra : Tonny Eskesen

Dato : 26-03-02 04:45

Samkørsel nordfra til Esbjerg: Afgang til Træf på torvet i Esbjerg fra:
Horsens, Jydsk MC kl. 1000 (Jydsk MC er flyttet til Hoegh Guldbergsgade).
Vejle, KS Motor kl. 1100. Og Kolding, Mini Motor kl 1245. Mere info på 7579
0178 Peter.

Samkørsel fra Fyn til Esbjerg: Vi starter på Haarh tanken Middelfartvej
Odense C. v/SMC Kl. 10.00 og kører ad Middelfartvej til Blommenslyst, ned på
motorvejen, videre til Middelfart - Kolding drejer af mod Esbjerg hvor vi
ankommer ca. 12.30-13.00.

hamselv herfra

Fra : Per F. Dixon

Dato : 27-03-02 01:00

Middelfart hvor og hvornår? evnt. hvilken bro?

--
MC hilsen

Per Dixon "Savage" (gul du ved)

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 27-03-02 04:44

"Per F. Dixon" <p.dixon@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Middelfart hvor og hvornår? evnt. hvilken bro?
>

> --
> MC hilsen
>
> Per Dixon "Savage" (gul du ved)

Hæi do

Vil tro at det er den nye lillebæltsbro da de kører ned på motorvejen og
videre mod Middelfart. Hvad tid ved jeg ikke, men der var et TLF nr 2296
3113 som måske ved det Eller e-mail postmasterFJERNES@bullsontour.dk

Jeg skal jo kun køre fra Bramming såhhhhh jeg ved kun hvad jeg kan læse
rundt omkring

hamselv herfra